Obrotomierz w ACc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie mam obrotmierza w moim Acc nie mam tez pojecia pod co go podpiac. Chodzi o taki uniwersalny. NIe ma cewki i rozdzielacza wiec ta droga ze pod 1 w cewce odpada
  
 
https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=105512&c=90&f=7
  
 
Cytat:
2005-07-23 16:32:16, awariall pisze:
https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=105512&c=90&f=7



Mam obrotomierz to raz, dwa rozwalilem zegary nie ma opcji podlaczyc bogatszych, trzy ja chce wiedziec pod ktrego pina w kompie to podlaczyc !!
  
 
A nie lepiej było kupic zegary od wersji z obrotkiem, i po sprawie, na allegro były ostatnio za tanie pieniądze, pomyśl o takim czym, i wtedy masz wiązkę wyprowadzoną, jezeli chcesz oddzielnie to musisz się pod cewkę podpiąc
  
 
Cytat:
2005-07-27 15:53:26, benjamin pisze:
A nie lepiej było kupic zegary od wersji z obrotkiem, i po sprawie, na allegro były ostatnio za tanie pieniądze, pomyśl o takim czym, i wtedy masz wiązkę wyprowadzoną, jezeli chcesz oddzielnie to musisz się pod cewkę podpiąc



Napisalem juz ze nie ma kostki do obrotki i zegary z bogatszej wersji nie wejda,a dwa ten samochod niema cewki ani rozdzielacza ;] i w tym caly problem. Kiedys ktos mowil pod ktory pin w kompie sie podpiac. Ktory jest od sterowania zaplonem
  
 
Otoż jest możliwość podłączenia obrotomierza z wersji deluxe (serio, tak się nazywa) do standard i masz dwie drogi:
1. dołączyć brakujący kabel od kompa do zegarów (poszukaj na www.hyundaiperformance.com) i poprzepinać kable we wtyczkach. Jest jeszcze jedna strona, gdzie facet zrobił to krok po kroku, ale nie chce mi się jej teraz szukać. Jak ty nie znajdziesz to daj znać to się zmuszę
2. kupić wiązkę do zegarów od deluxe jak tutaj pokazane. Nazywa się wiązka GX

http://www.performancestylingcentre.com.au/

i wybrać interior i OEM instrument claster

....LENIUCHY....
  
 
For the X3 Excel, the pin configuration into the instrument cluster is different between the non-tacho and GX tacho clusters, you will either need to purchase the GX wiring loom, or modify the pin configuration on your current wiring loom
  
 
przełożyłem sobie do gl"a,zegary z obrotomierzem od gls"a.Każdy sterownik HYUNDAI-aposiada wyjście na obrotomierz
  
 
ja rowniez zapakowalem do swojego 1,3 LS zegary kupione na allegro niestety nie wiem dokladnie z jakiej wersji silnikowej accenta pochodzily, poprzekladalem przewody w wiazkach poniewaz ich kolejnosc mocno sie różniła, do obrotomierza nie bylo przewodu, podłączyłem go pod przewod od cewki no i dziala z tym ze nie do konca poniewaz wskazuje w zasadzi dokladnie o polowe mniej obrotow niz powinien moze trzeba go podłączyć pod czujnik halla który powinien się znjdować gdzieś na wale korbowym czy przy alternatorze?
  
 
Cytat:
2005-09-18 22:54:57, mafe78 pisze:
ja rowniez zapakowalem do swojego 1,3 LS zegary kupione na allegro niestety nie wiem dokladnie z jakiej wersji silnikowej accenta pochodzily, poprzekladalem przewody w wiazkach poniewaz ich kolejnosc mocno sie różniła, do obrotomierza nie bylo przewodu, podłączyłem go pod przewod od cewki no i dziala z tym ze nie do konca poniewaz wskazuje w zasadzi dokladnie o polowe mniej obrotow niz powinien moze trzeba go podłączyć pod czujnik halla który powinien się znjdować gdzieś na wale korbowym czy przy alternatorze?



heh ja nie mam cewki ale wpialem sie pod sygnal ktory idzie do transformatorow i tak samo zaniza wyniki o polowe :/. Boje sie ze jak zakupie zegary z obrotka bedzie to samo ehh
  
 
Jeszcze jedno pytanko. Moge kupic zegary po atrakcyjnej cenie z orotomierzem. Da rade to podlaczyc bez elektryka i bawienia sie czy nie da i trzeba bedzie prowadzic cos/ przerabiac ?
  
 
Ehh i wie ktos ? Czy jak kupie zegary teraz z innego Acc to podlacze je bez problemow i obrotka bedzie dzialac orginalna ???
  
 
Jak masz schemat, to ci mogę pomóc, przecież u siebie wstawiałem zegary z obrotomierzem,.
  
 
mnie by sie przydala tylko informacja jak podlaczyc obrotomierz aby nie pokazywal o polowe mniej (ja po zmianie zegarow podlaczylem obrotomierz pod cewke i pokazuje o polowe mniej obrotow)
  
 
Należy podłączyć się do komputera pod dechą a nie pod cewkę.
Jest tam odpowiedni PIN.
CZYTAĆ CO ZOSTAŁO NAPISANE, MYŚLEĆ, CZYTAĆ, MYŚLEĆ, SPRAWDZAĆ, PRZYMIERZAĆ.....
  
 
ja wiem co trzeba zrobic opisalem to w dzale technicznym pt."aby obrotomierz dzialal w accencie"
pozdrawiam Muczki
  
 
Sygnał obrotów silnika wyprowadzony jest na 6 pinie sterownika wtrysku (komputera) - silniki 1.5, 1.6. w przypadku silnika 1.3 - pin 43

pzdr

Zyzio

[ wiadomość edytowana przez: zyziowaty dnia 2005-12-02 19:39:31 ]