Omega C 2.2 2000r

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na początek serdecznie Państwa witam jestem nowy

a na koniec pytanie o gaz
bo nie znalazłem w wyszukiwarce,a było tego że ho ho, czy silnik 2.2 16v w omie C mam tak samo traktować jak 2.0 16V w omie B, do zagazowania, bo w wyszukiwarce były właściewie wszystkie silniki od A i B ale C to już ani mru mru

A swoją drogą to jużbym był szczęsiliwym posiadaczem omegi C z 2000 roku 2.2 benzyna za 26 tyś tylko gość wracając z giełdy trafił dzika i teraz nie wiem kiedy będzie nastęna okazja bo zachorowałem na C

Ps. niechiałbym wywołać kolejnej burzy o gazie chodzi mi tylko czy ten silnik 2.2 mam tak samo traktować jak 2.0 16 v
  
 
jak ma metalowy kolektor to tak jak 2.0 16v, a jak plastik to sekwencja...
  
 
ja do swojej właśnie dziś zakładam gaz sekwence bo najlepiej taki układ współpracuje z komputerem i nie świruje wyświetlacz a mam 2.0 16v z 98 i serio nie ma co ryzykować zwykłej instalki tylko już porządną do takiego samochodu nawet jak ma metalowy kolektor i zakładam elpigaz stella za 4000 zł ale mówi się trudno, nie mam potem zamiaru zastanawiać się "czemu tak szarpie"
  
 
Widzę że kolega z wrocławia to dobrze ,ale ikonke to musisz zmienić ta już jest zarezerwowana


Pozdrawiam
  
 
witam wiadomo sekfencja to sekfencja ale ja mam zwykly i nienazekam na zadne szarpania i jakies tam inne udziwnienia poprostu trzeba miec dobre i nowe swiece i przewody i bedzie ok dla mie sekfencja jest lepsza poniewarz miej pali gazu do 40%miej gazu wiec przy pokonywaniu wiekszych odlegolsci i tak sie oplaca choc kosztuje dwa razy wiecej niz normalna instalka lub wiecej ale jak ok . autem jezdzi sie podobnie pozdrowionka i odpowiadajoc na pytanko jak bym mial kaske to zalozylbym sekfencje i niewazne jaki ma kolektor dolotowy bo i tak wyjdzie ze sekfencja sie szybciej zwroci wiec to tyle dzieki
  
 
Cytat:
2005-11-10 16:13:22, mechaniczek pisze:
miej pali gazu do 40%miej gazu



Skąd te dane? Możesz to uzasadnić? Czy to znaczy że jak założę sekwencje do babci spalającej 10,5 to zjedzie mi do 6l/100 ???!

ps. nie żebym się czepiał, ale mógłbyś używać np.MSWord'a do pisania postów (aż mnie zęby i oczy bolą od czytania) tam jest taki moduł do sprawdzania pisowni i sek'f'encji.
A potem możesz sprawdzone teksty wklejać na forum.
A może nie spiesz się tak bardzo przy pisaniu - tu nie chat - poczekamy
  
 
Powiem Ci tak, miałem b 2.0 16V gaz ale nie sekwencja.
4 razy wymieniłem przepływomierz.
Teraz mam C 2.2.motor i nie zaloze juz gazu, chodz przeplywka inna to i tak swoje kosztuje.
Jak chcesz do takiego auta zakladac gaz to moje zdanie jest takie ze wolalbym wydac wiecej na sekwencyjny wtrysk niz mnie i ....
Wlasnie i nie wiadomo.

Sam C dla mnie jest super, to tak zebys jeszcze bardziej sie napalil.
Ewos
  
 
Cytat:
sekfencja jest lepsza poniewarz miej pali gazu do 40%miej gazu



nie pisz takich bzdur!

jedynie wtrysk gazu w stanie ciekłym (Vgen) może dawać oszczędności w porównaniu do instalacji LPG I, II, IV gen
  
 
Generalnie silnik 2,2 to to samo co 2,0 pomijając inną konsytukcję wałków wyrównoważających ,a le to mechanika .
Nie ma w nim też disa tylko osobne na każdy cylinder cewki .

Na zwykły gaz nadaje się tak samo jak 2,0,ale gdybyś dał się przekonać kolegom na sekwencję to moja propozycja jest taka że znajdz najlepiej silnik 2,5 lub 2,6.

Za waspomnianego wcześniej Elpigaza dałem 4,5tys do silnika 3,0MV6.

C z silnikami 2,2 nie miewa często zbyt dużych wypasów (np.Navi kolorowe,skóra itp),inaczej 2,5 lub 2,6.

Jeśli 2,5 lub 2,6 w manualu to spalanie w porównaniu do 2,2 jest nieznaczne lub żadne w zależności od sposobu użytkowania.

Dzwięk V6ki i frajda z jazdy nie wymagają komentaża .

Pozatym silnik 2,2 nie ma zbytdobrej sławy .



  
 
Cytat:
2005-11-10 14:21:10, autoseba pisze:
Widzę że kolega z wrocławia to dobrze ,ale ikonke to musisz zmienić ta już jest zarezerwowana Pozdrawiam



musze bo na wszystkich forach mam ta ikonke
  
 
Cytat:
2005-11-10 19:06:25, PEPE pisze:
Pozatym silnik 2,2 nie ma zbytdobrej sławy .


spracyzuj jeśli możesz
----------------------------------------------------
ps. nie lubie skóry w samochodzie, samochód tylko w manualu generalnie więcej dla mnie nie trzeba, mój poprzedni samochód miał 1.8 z gazem to i tak te 2.2 bedzie latać.
Sekwencja odpada do roboty mam 5 km za długo by mi sie zwracala instalacja jak nie bede mógł założyć do tego motoru zwykłej instalacji to nie kupie tego auta dlatego nie warto rozstrząsać kolejnej rozmowy o wyższości sekwencji nad zwykłą instalacją bo mnie nie stać na sekwencje
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-11-10 21:02:33, Cegiel pisze:
[...] bo mnie nie stać na sekwencje


hmmm... i tak jestem zdania, ze dobrej klasy, porzadnie skonfigurowana i zamontowana instalka 2-generacji powinna wystarczyc (chyba, ze czegos nie wiem o konstrukcji 2.2 16v), ale nie rozumiem powyzszego cytatu.
nie stac cie na sekwencje za 4,5 kola? zastanow sie wobec tego czy stac cie na ome tzw. "c" ...
  
 
Cytat:
spracyzuj jeśli możesz



Częsciej niz zwykle ulegają uszkodzeniom mechanicznym układu korbowego.

Poszukaj na Mobilu czy Scoucie napewno znajdziesz Motorschaden,kolben defekt lub cos podobnego.

A zwykły gaz bedzie na pewno chodził.
PZDR