| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
cozi remont silnika os sc | 2005-11-10 11:50:48 mam pytanko w kwestii hamowników:
hamują mi 4 koła na raz-wydawało mi się że najpierw powinien hamować przód a potem tył. czy się mylę i jest ok? padł mi jakis czujnik od abs`u-czy to moze miec związek? co myslicie? |
mleko Honda Civic EJ9 Poznań | 2005-11-10 12:28:56 Głowy nie daje, ale jeśli w ogóle taka sytuacja ma miejsce to odpowiedzialny jest regulator siły hamowanie umieszczony na tylniej belce.
Z tym, że reguluje on rozkład siły w zależności od stopnia "nurkowanie" pojazdu podczas hamowania. Ja np nie znalazłem wcale czujników od ABS-u na tylniej osi, Być może źle szukałem
Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: mleko dnia 2005-11-10 12:30:31 ] |
cozi remont silnika os sc | 2005-11-10 12:56:07
no to co mam z tym regulatorem tera zrobić? |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2005-11-10 13:17:05 regulator należy wyregulować")
|
mleko Honda Civic EJ9 Poznań | 2005-11-10 14:49:16
W zasadzie nic dodać nic ująć
W WKŁ piszą: „…Korektor siły hamowania limuzyna 3-, 4- i 5-drzwiowa oraz kombi wyposażonych w układ przeciwblokujący ABS działanie korektora siły hamowania jest zależne od obciążenia osi tylnej” „… KOREKTOR SIŁY HAMOWANIA Regulacja Uwaga. Podczas regulacji samochód musi być nie obciążony, zbiornik paliwa napełniony maksymalnie do połowy, zaś koło zapasowe, podnośnik i narzędzia powinny znajdować się na swoich miejscach. Podnieść samochód na podnośniku najazdowym (samochód musi stać na kołach). Poluzować śrubę regulacyjną (3, rys. 11.19) przy dźwigni regulacyjnej. Założyć na cięgle korektora siły hamowania specjalny przyrząd ustawczy (2) do regulacji korektora (dostępny w sieci handlowej Forda) na cięgle korektora sity hamowania. Dokręcić śrubę regulacyjną (3). Wyjąć przyrząd specjalny z korektora siły hamowania. Opuścić samochód na ziemię.” Także Czeski film
|