Hamulce

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanko w kwestii hamowników:
hamują mi 4 koła na raz-wydawało mi się że najpierw powinien hamować przód a potem tył. czy się mylę i jest ok?
padł mi jakis czujnik od abs`u-czy to moze miec związek?
co myslicie?
  
 
Głowy nie daje, ale jeśli w ogóle taka sytuacja ma miejsce to odpowiedzialny jest regulator siły hamowanie umieszczony na tylniej belce.
Z tym, że reguluje on rozkład siły w zależności od stopnia "nurkowanie" pojazdu podczas hamowania.

Ja np nie znalazłem wcale czujników od ABS-u na tylniej osi, Być może źle szukałem

Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: mleko dnia 2005-11-10 12:30:31 ]
  
 
Cytat:
2005-11-10 12:28:56, mleko pisze:
Głowy nie daje, ale jeśli w ogóle taka sytuacja ma miejsce to odpowiedzialny jest regulator siły hamowanie umieszczony na tylniej belce. Z tym, że reguluje on rozkład siły w zależności od stopnia "nurkowanie" pojazdu podczas hamowania. Ja np nie znalazłem wcale czujników od ABS-u na tylniej osi, Być może źle szukałem Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: mleko dnia 2005-11-10 12:30:31 ]


no to co mam z tym regulatorem tera zrobić?
  
 
regulator należy wyregulować")

  
 
Cytat:
2005-11-10 13:17:05, slawas1 pisze:
regulator należy wyregulować")



W zasadzie nic dodać nic ująć


W WKŁ piszą:
„…Korektor siły hamowania limuzyna 3-, 4- i 5-drzwiowa oraz kombi wyposażonych w układ przeciwblokujący ABS działanie korektora siły hamowania jest zależne od obciążenia osi tylnej”

„… KOREKTOR SIŁY HAMOWANIA
Regulacja
Uwaga. Podczas regulacji samochód musi być nie obciążony, zbiornik paliwa napełniony maksymalnie do połowy, zaś koło zapasowe, podnośnik i narzędzia powinny znajdować się na swoich miejscach.
Podnieść samochód na podnośniku najazdowym (samochód musi stać na kołach).
Poluzować śrubę regulacyjną (3, rys. 11.19) przy dźwigni regulacyjnej.
Założyć na cięgle korektora siły hamowania specjalny przyrząd ustawczy (2) do regulacji korektora (dostępny w sieci handlowej Forda) na cięgle korektora sity hamowania.
Dokręcić śrubę regulacyjną (3).
Wyjąć przyrząd specjalny z korektora siły hamowania.
Opuścić samochód na ziemię.”

Także Czeski film
  
 
Cytat:
2005-11-10 14:49:16, mleko pisze:
W zasadzie nic dodać nic ująć W WKŁ piszą: „…Korektor siły hamowania limuzyna 3-, 4- i 5-drzwiowa oraz kombi wyposażonych w układ przeciwblokujący ABS działanie korektora siły hamowania jest zależne od obciążenia osi tylnej” „… KOREKTOR SIŁY HAMOWANIA Regulacja Uwaga. Podczas regulacji samochód musi być nie obciążony, zbiornik paliwa napełniony maksymalnie do połowy, zaś koło zapasowe, podnośnik i narzędzia powinny znajdować się na swoich miejscach. Podnieść samochód na podnośniku najazdowym (samochód musi stać na kołach). Poluzować śrubę regulacyjną (3, rys. 11.19) przy dźwigni regulacyjnej. Założyć na cięgle korektora siły hamowania specjalny przyrząd ustawczy (2) do regulacji korektora (dostępny w sieci handlowej Forda) na cięgle korektora sity hamowania. Dokręcić śrubę regulacyjną (3). Wyjąć przyrząd specjalny z korektora siły hamowania. Opuścić samochód na ziemię.” Także Czeski film




jezzzz, gorzej tego nie można było opisać

w tym nie ma nic trudnego - luzujesz śrubkę, naciągasz korektr i dokręcasz śrubkę - ot cała filozofia