| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2005-11-10 10:51:55 Witam, po remoncie silnika(nowy rozrząd, pasek,zawory) po odpaleniu ok. 2 min.pracuje normalnie, po tym czasie nagle(w ciągu sekundy) zmienia sie praca silnika, nierówno pracuje, dymi. Przyśpieszanie spoko. Sprawdzałem w wyszukiwarce ale nie znalazłem do diesli to co by tu pasowało. Co może być? 1.8 td |
pioczel OMEGA A C20NE Zabrze | 2005-11-10 17:51:08 moze to ERG ?? zaslepić jak coś ,,a masz system boscha? |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-11-10 18:39:40 Ciekawa sprawa, skoro silnik pracuje normalnie, to znaczy, ze nie jest to usterka mechaniczna. Wiesz na co bym stawial? Na nieprawidlowe ustawienie paska rozrzadu. Pewnie znaczki majzelkiem albo farba, bo nie mieli bolca do blokady usatwaienia.
I przestawiony jest o zabek albo dwa. Kiedy sinik jest zimny, to korektor konta wyprzedzenia zaplonu dostaje sygnal z czujnika temperatury i koryguje. Silnik osiaga jakas zadana temperature, nagle korektor przestaje dzialac i zczynaja sie klopoty. Z EGR jest wlaczony jak silnik jest zimny. Po nagrzaniu sie powinien sie wylaczyc. Zacznij od posprawdzania kabli, moze to tylko nie laczy gdzies kabel przy czujnikach temp? |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2005-11-10 19:52:37 a więc tak, równo pracuje tylko jak jest zimny, rozrząd trzy razy sprawdzany, i jest cool. Zaślepiłem z czujnika ERG tą rure co wchodzi w korektor ssący. Na wolnych obr. mniej dymi i mniej szarpie silnikiem. Jutro rano sprawdze na zimnym silniku jeszcze raz. Atak nawiasem, co to jest ten system Bosha? |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2005-11-10 19:56:24 Montowane były w esiach pompki wtryskowe Boscha i Lucasa a także stosowny do nich osprzęt typu filtr paliwa,przewody itp. itd. |