Bingo S4 - pytanie do tych co mają silnik 1,5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie do osob posiadajacych silnik 1,5 i komputer gazowy Bingo s4. Czy mozecie sprawdzic jak macie ustawione czasy emulacji sondy lambda , tzn jakie macie tam ustawione wartości? i punkt neutralny?
Ja do tej pory miałem ustawione 0,275 i 0,300 , punkt neutralny 0,46 i było ok , a od jakiegoś czasu czasem wywala mi bład 32.
Lmbda ma około 8 tys. km , pracuje prawidłowo na ngazie i benzynie , stacji LPG nie zmieniałem, może to wina gazu "zimowego"?
  
 
Cytat:
2007-01-12 13:48:55, Buba030 pisze:
Pytanie do osob posiadajacych silnik 1,5 i komputer gazowy Bingo s4. Czy mozecie sprawdzic jak macie ustawione czasy emulacji sondy lambda , tzn jakie macie tam ustawione wartości? i punkt neutralny? Ja do tej pory miałem ustawione 0,275 i 0,300 , punkt neutralny 0,46 i było ok , a od jakiegoś czasu czasem wywala mi bład 32. Lmbda ma około 8 tys. km , pracuje prawidłowo na ngazie i benzynie , stacji LPG nie zmieniałem, może to wina gazu "zimowego"?


Nie mam się jak podłączyć, musze spłodzić jakis interfejs
  
 
Cytat:
2007-01-12 14:10:03, AsterixGal pisze:
Nie mam się jak podłączyć, musze spłodzić jakis interfejs


a szkoda .... ja swój interfejs kupiłem z rok temu na allegro. a nie wiesz jaki wpływ na spalanie maja te ustawienia? w sumie dużo jest tego na forum LPG ale opinie nie są jednoznaczne , a czasem nawet sprzeczne.....
  
 
Moja instalka działa OK, choć niedługo parownik do wymiany (ok 100tys przebiegu i ma czsmi jakieś "odloty"-zwłaszcza zimny). CZasami zapalaja sie jakieś błedy, ale wtedy przełaczam na benzynkę, robię kilka Km aż kontrolka zgaśnie. Jak się znowu zapalą błedy, to znowu na benzynke. Pomaga. Bardzo żadko tą procedurę stosuję. Następną odchyłke która obserwuje, to jak długo postoję pod szlabanem to błąd wywali, ale wystarczy normalnie pojechać dalej i lampka od błedów gaśnie.
  
 
tu są spece od gazu LPG
  
 
Cytat:
2007-01-12 19:09:23, jost pisze:
tu są spece od gazu LPG


Czytałem ten post jak i wiele innych na forum LPG , ale na temat emulacji jest tam mało konkretów i najczesciej osoby wypowiadające się mówią o różnych autach , na zasadzie przypuszczeń itp. Mi chodzi o to czy ktoś z posiadaczy Espero z silnikiem 1,5 i Bingo mógłby odczytać jakie ma te parametry u siebie , byc może będą bardziej własciwe niż moje , które ustawiałem metoda prób i błędów. A takich możliwości jest jeszcze wiele i zajmuje to dużo czasu....
  
 
Przy gazie bład 32 normalka. Czasem go wywala jak gaz na stacji ma złe parametry ( 32 = Zawór recyrkulacji spalin (EGR) Błąd zaworu ). Mam taka sama instalke jak ty wczesniej mialem bediniego. I powiem tak zauwazylem ze jak tankuje na tej samej stacji jest ok a najczesciej zapalalo mi sie na wakacjach jak gdzies jechalem i zmuszony bylem tankowac na nieznanych stacjach. Lecz po przejechaniu okło 100 km gasło najdłużej mi sie paliła bo przez 200 km na gazie z shela w południowej Polsce.
  
 
Teraz tankuje cały czas na tej samej stacji , wczesniej tak samo i wczesniej ten błąd nie wyskakiwał. A teraz tak jak napisałeś , jak sie zapali check na trasie to zgaśnie kilkadziesiaa km dalej...... EGR mam odłączony , jak było normalnie to zapalało sie non stop i zadne regulacje nie pomagały. Mało tego , bo i na benzynie chodził nierówno...... zawór był i jest sprawny , membrana normalnie chodzi , nic nie jest zatkane.... nie wiem dlaczego nie chce pracowac równo z EGR , ale tak już miał jak go kupiłem , a po odłączeniu EGR zero problemów z nierówną praca.
  
 
No to nie wiem ja napoczątku jak kupiłem espero jak mi się zaplił check 32 to sie wytstraszylem podjechalem do elektryka w pracy a u mnie w robocie w wiekszosci jezdza espera 1,5 przedmuchał mi ten zawór. I jest jeszcze jeden wezyk ktory byl na odwrot podlaczony, Teraz zeby mi sie zapalil 32 to musi byc wyjatkowo zly gaz zdarza mu sie tfu tfu raz na pol roku. A na benzynie i lpg chodzi mi rowno. Fakt jak mialem instalke Bedini to zadne regulacje nie pomagaly, bo gazownicy totalnie spieprzyli regeneracje instalki, bo ta bedini jezdzila w nim od fabryki i bez dotykania przejechala prawie 145 tys. Niestety dalem sie namowic na jeden warsztat i skonczylo sie na wymianie komputera centralkii reduktora i elektryki na bingo S i od kad mam ta instalke zapomnialem co to gaz. Zero problemow. ( na poczatku tylko przez 2 tygodnie jezdzielem na regulacje ) Teraz jest git. Co prawda co 10 tys wymieniam przewody, swiece, kopulke, palece rozdzielacza. Jak bywasz czasem w Wawie moge ci polecic warsztat od gazu gdzie jam robilem bingo S a w zasadzie 2. Z jednego to nawet w TV sie wypowiadali jako eksperci

[ wiadomość edytowana przez: misiekwwa dnia 2007-01-14 10:43:00 ]
  
 
Jeden warsztat
Drugi warsztat - tu zakładałem Bingo S. Acz kolwiek w tym pierwszym tez dobrze sie znaja i dobrze a nawet bardzo dobrze regulują
  
 
Dzięki za info. W Warszawie bywam rzadko, więc pewnie nie skorzystam, ,chyba z e kiedyś przy okazji. Na razie przestawiłem troche emulację i od dwóch dni się nic nie zapala.... zobaczymy jak bedzie dalej...
  
 
z podłączonym egr mogły być cyrki, bo czasami membrana egr się rozszczelnia / perforuje i silnik przez wężyk ciągnie lewe powietrze, a tego instalki II gen nie lubią.
  
 
Cytat:
2007-01-14 21:13:11, Robert_S pisze:
z podłączonym egr mogły być cyrki, bo czasami membrana egr się rozszczelnia / perforuje i silnik przez wężyk ciągnie lewe powietrze, a tego instalki II gen nie lubią.


Nie wiem czy tak jest z ta membrana. Jak zwiekszam obroty to sie rusza , ale czy jest cała???? W kazdym razie od momentu odłaczenia EGR nie ma problemu z obrotami