Licznik czyli wskazówki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
siema mam pytanie czy cos sie moze stac jak sciagne wskazówke od licznika tam sprezynka nic sie nie stanie z nia,a w obrotomierzu nic nie zepsuje jak sciagne prosze o odpowiedzi dzieki
  
 
możesz połamać wskazówki :]
licznik bedzie przekłamywał jak zle zalozysz ale poza tym nic nie powinienes zepsuc.
  
 
Ja sciagalem wszystkie. Jak rownomiernie podwazysz wskazowke to zchodzi bez problemu, po ponownym zalozeniu trzeba tylko wszystko wyregulowac. Predkosciomierz to nie problem bo przy zerze wskazowka ma blokade, a obrotomierz najlepiej odpalic auto i ustawic wskazowke na tak jakie masz wolne obroty. U mnie mialem taki przypadek ze po przekreceniu stacyjki (bez odpalania silnika) obrotomierz pokazywal mi 1tys obr bo zle ustawilem wskazowke.
  
 
Cytat:
2005-11-10 21:35:16, ToFastMKIV pisze:
Predkosciomierz to nie problem bo przy zerze wskazowka ma blokade


No nie wiem czy do konca Przy Zerze Jest Blokada . . . chyba nie ma, jak robilem u siebie to mialem dosc duzo klopotow z tym . . . nie taka latwa sprawa
  
 
Cytat:
No nie wiem czy do konca Przy Zerze Jest Blokada . . . chyba nie ma, jak robilem u siebie to mialem dosc duzo klopotow z tym . . . nie taka latwa sprawa




Jest na 100% jak wlozysz wskazowke i przekrecisz do oporu w lewo lub w prawo to poczujesz wyrazny opo r, to sa wartosci minimalne i maksymalne licznika. No chyba ze w nowszych licznikach tego nie ma. ja testowalem na mk IV
  
 
Cytat:
2005-11-10 21:51:52, ToFastMKIV pisze:
Jest na 100% jak wlozysz wskazowke i przekrecisz do oporu w lewo lub w prawo to poczujesz wyrazny opo r, to sa wartosci minimalne i maksymalne licznika. No chyba ze w nowszych licznikach tego nie ma. ja testowalem na mk IV



dokładnie tak. W nowszych modelach tego nie ma!
  
 
Cytat:
dokładnie tak. W nowszych modelach tego nie ma!



Tak wiec jedynym sposobem jest chyba zmierzenie ile wyciagasz np. na 2 biegu i po zamontowaniu licznika sprawdzac czy wartosci sie zgadzaja albo zaznaczyc jakos w jakim polozeniu byla wskazowka przed demontazem, lub zablokowac os od wskazowki inny sposob mi do glowy nie przychodzi. Chcialem juz sie brac za zmiane tarcz przy expressi ale chyba sobia dam spokoj
  
 
Cytat:
2005-11-10 22:17:29, ToFastMKIV pisze:
Tak wiec jedynym sposobem jest chyba zmierzenie ile wyciagasz np. na 2 biegu i po zamontowaniu licznika sprawdzac czy wartosci sie zgadzaja albo zaznaczyc jakos w jakim polozeniu byla wskazowka przed demontazem, lub zablokowac os od wskazowki inny sposob mi do glowy nie przychodzi. Chcialem juz sie brac za zmiane tarcz przy expressi ale chyba sobia dam spokoj



można jeszcze np. umówić się z innym samochodem i jechać jeden za drugim i przez telefon podawać prędkość
  
 
dzieki wszystkim za odpowiedzi