| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SebaE Było Daewoo Espero 1 ... Katowice | 2005-11-08 16:29:31
Właśnie słusznie zauważyłes tego posta.
ja właśnie zakupiłem komplet terminatorków i bede wymieniał w piatek lub sobotę.
narazie zamierzam wymienic w drzwiach kierowcy oraz pasażera, właśńie nie wiem czy brac się tez za tył, bo z tyłu działały mi ok siłowniki. Aha jeśli chodzi o zdjecie tapicerki z tylnych dzrzwi, to tam trzeba było chyba jeszcze rozłączyc jakoś kabelki od szyb dobrz ekojarze? niech ktos mnie poprawi jeśli źle? bo tapicere z przodu juz sciągałem więc problemu nie ma. |
markus Espero 1,5 DOHC Mikołów | 2005-11-08 19:07:38 Witam
Też bedę wymieniał siłownik z centralnego zamka od strony kierowcy. Kupiłem nowy w katowicach w KA-Mi na ul 1-Maja. Dałem 78 zł. pozdrawiam markus |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2005-11-09 06:54:24
Aleś biznes ubił! Za tyle to się kupuje CAŁY centralny zamek łącznie ze sterownikiem i jeszcze zostaje kasy aby zapłacić fachowcowi za montaż. Pewno co gorsza kupiłeś g...o warty oryginalny siłownik. |
![]() jurcio ESPERO Ząbki | 2005-11-09 22:22:45 Właśnie wymieniłem siłownik w tylnych drzwiach kupiony na Żeraniu za 15 zł. Przykręciłem go w miejsce starego, a połaczenie z "ciągadłem" wykonałem za pomocą załączonej kostki metalowej i szprychy, która też była w komplecie. Stary siłownik rozebrałem, wyjąłem płytkę, przylutowałem tam przewody z nowego siłownika i w ten sposób uzyskałem połączenie elektryczne bez demolki kostki.
Wazna jest biegunowość bo będzie odwrotnie działać !!! |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2005-11-10 06:57:39
No ciekawe podejście do sprawy... nawet bardzo ciekawe... i nielogiczne. |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2005-11-10 08:46:59
albo ja nie zrozumialem..albo ty nie zrozumiales i wtedy nie masz racji
poniewaz z tego co rozumiem kolega uzyl starej plytki tylko do tego zeby przy oryginalnej kostce bedacej na plytce przylutowac przewody od nowego silownika i w ten sposob za pomoca starej plytki a raczej zlacza bedacego na niej podpial sie od oryginalnej instalcji w samochodzie
ja widze w tym logike..choc mi by sie nie chcialo ![]() |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2005-11-10 11:14:09 No to już wogóle nic nie rozumiem. Rozebranie siłownika nie jest takie proste - więc gdzie płytka, złącze itp. Bo ja mam tylko gniazdko w siłowniku i wtyczkę na kablach, a nowe siłowniki mają tylko druty. |
![]() jurcio ESPERO Ząbki | 2005-11-12 21:29:31 No więc te kabelki przylutowałem do małej płytki drukowanej, która w starym siłownku spełniała rolę wtyczki i w ten sposób połączyłem nowy siłownik z gniazdem bez większych przeróbek. Płytke oczywiście zaizolowałem. Stary siłownik po prostu rozdzieliłem śrubokrętem na dwie połowki (były sklejone) - i tak był do wyrzucenia. |