| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
davo76 Omega 3000 / Eur ... Chelmek | 2005-11-13 13:00:26 Moj typ to (oczywiscie moge sie mylic) nieszczelnosc na trasie turbina cooler kolektor, poprostu gdy turbina zaczyna bic cisnienie slyszysz swist powietrza przez jakas nieszczelnosc moze opaska albo pekniecie rury...
trakerr tak mial w duzym mobilu poluzowana byla opaska na rekawie od coolera i tez mega swistalo jak turbina bila cisnienie
spadek mocy moze masz nie odczuwalny bo i ubytek sprezonego powietrza widocznie stosunkowo maly (w doladowaniu jest niewielkie cisnienie) A to ze na postoju slyszysz od 4.5rpm a w czasie jazdy od 3rpm to normalka bo turbina napedzana jest przez cisnienie spalin i im wieksze obciazenie ma silnik tym wczesniej turbina zbiera sie do roboty wsluchaj sie pod gore na wysokim biegu zacznie gwizdac duzo wczesniej...
|
davo76 Omega 3000 / Eur ... Chelmek | 2005-11-13 15:56:53 I to tez by sie zgadzalo bo jest za slabe doladowanie i idzie sadza,
dzieje sie tak dlatego ze przy obciazeniu dawka paliwa jest odpowiednio wieksza a cisnienie doladowania za slabe i nie jest w stanie spalic calej dawki reszta idzie poprostu w komin to wlasnie ta sadza |
![]() -lancer omega B siedlce | 2005-11-13 16:06:45 Dzięki za prosty i zrozumiały opis jutro jade na warsztat i bedziemy szukać tej nieszczelności, jak znajde to napiesze co sie poluzowało lub co pękło |
trakerr DEADSOUL Omega C Caravan Chelmek | 2005-11-13 20:20:32 Dokladnie tak bylo jak napisal davo76 opaska na rekawie coolera (zapomnialem dokrecic) i taak gwizdalo...
wystarczy ze zatrudnisz kogos zeby ci podeptal po gazie a ty zagladniesz pod mache napewno znajdziesz nieszczelnosc
powodzenia |