Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() zadi F&F Sympatyk 125p i 126p Kraków | 2005-11-11 22:30:43 Panowie mam klopot z recznym. linka jest w miare nowa, ma chyba pol roku, szczeki nie sa zbytnio zuzyte, powiedzialbym ze prawie wcale, regulacja przy hamulcach jest na maxa podciagnieta, reczny w kabinie mocno przesuniety do przodu i kurde reczny jest slaby. co z tym fantem zrobic,lapie przy czwartym zabku ale nie za mocno, a na piaty juz sie nie da wrzucic. co moze byc tego przyczyna??
dzieki |
![]() Lapek_Gdansk F&F Sympatyk Prawie jak EVO 126p Warszawa / Gdańsk | 2005-11-11 22:35:31 A bebny w jakim stanie? Bo ja u siebie mialem tez wszystko podciagniete na maxa, a reczny lapal dopiero na ostatnim zabku bo bebny juz sie kwalifikowaly ![]() Pozdro Lapek |
![]() Meehow_K 106&126 Kraków | 2005-11-11 22:47:25 Mogła się wygiąć dźwignia (część pod podłogą) ![]() |
![]() zadi F&F Sympatyk 125p i 126p Kraków | 2005-11-11 22:52:17 srednica wewnetrzna wynosi ok 186 mm jest to bardziej orientacyjny pomiar, bo suwmiarki niestety nie starczylo :/
tylko zastanawia mnie to ze zaskakuje na czawrty i nie chce juz na piaty,a trzyma kiepsko. jakby sie dzwignia wygiela no to chyba wskakiwaloby na dalsze zabki. ale sprawdze. hmm a moze jest cos nie tak z ta dzwignia przy hamulcu? moze nie ma sie o co zaprzec, bo ta szczelina przez ktora ona wchodzi do srodka bebna jest dosc duza,nie wiem jaka ma byc fabrycznie. co o tym myslicie?? [ wiadomość edytowana przez: zadi dnia 2005-11-11 22:56:28 ] [ wiadomość edytowana przez: zadi dnia 2005-11-11 22:57:15 ] |
![]() HOMASZEK fiat 126p Żabno/Tarnów | 2005-11-11 23:03:35 ja też tak miałem (słaby ręczny) i zrobiłem tak ze dzwignie lewarka dałem na maksa do przodu ale tego było mało to rozwierciłem w kierunku jazdy te 4 otwory mocujące dźwignię i teraz jako tako jest lepiej, a nawet dobrze ![]() |
![]() bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-11-11 23:43:34 zrób se hydro ręczny i masz po kłopocie ![]() |
kz61 Peugeot 306 XN Bochnia | 2005-11-12 00:10:56 Można się podratować wymianą dźwigienek i rozpieraczy jak są wyklepane. |
![]() gumbas5 F&F Sympatyk ![]() German Style Katowice | 2005-11-12 10:36:24
z tego co pamiętam moje najgorsze bębny lezące gdzieś tam w garażu (po przetoczeniu) mają 176 mm, a w aucie miałem założone 170 mm (lub niecałe 170 mm) |
![]() bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2005-11-12 10:40:21
Ja moge potwierdzic ze dawała rade,i to calkiem niezle ![]() |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2005-11-12 14:22:23
Skany całego tylnego zawiasu(które zresztą kiedyś wrzucałem): 1 2 3 4 5 6 Wyregulowałem trywialnie przy pomocy dwóch kluczy 19 wg wskazówek zawartych w Klimeckim. |
![]() DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2005-11-12 14:58:18 ja też kiedyś mialem problem z rękawem ale go rozwiązalem, w dość ,,oryginalny'' sposób ![]() Mianowicie skrócilem linke skręcając ją sróbą z 2 dupnymi podkladkami zaraz przed tym kóleczkiem od wajchy. Podregulowalem linke i blokowalo kola przy każdej prędkości i w kazdych warunkach. Dlugo nie pojeździlem bo zlamala się dzwignia od lewarka ale bylo warto ![]() |
![]() zadi F&F Sympatyk 125p i 126p Kraków | 2005-11-12 22:34:46 dobra kuwa zrobilem! ledwo sie trzymam na nogach ale chyba warto bylo. wymienilem wszystkie szczeki na prawie nowe ![]() gumbas5 chyba cos Ci sie pomylilo, bo w sklepie nowki mają 186 mm z groszami (mowa oczywiscie o nowym typie) pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: zadi dnia 2005-11-12 22:39:49 ] |
![]() gumbas5 F&F Sympatyk ![]() German Style Katowice | 2005-11-13 17:34:47 możliwe ![]() ![]() |