Uszczelka kolektora wydech. //koreańska?!//

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pozwole sobie napisać ten wątek gdyż przekonany jestem o słuszności sprawy. niedawno odkryłem że uszczelke na kolektorze wydechowym szlag trafił bo ma przedmuchy, po upewnieniu sie że to tylko uszczelka znajomek doradził mi żeby nie kupować orginału tylko dwuwarstwową uszczelke od daewoo leganza gdyż koreańce znali problem i postanowili coś z tym zrobić. dodam żę owa nieorginalna uszczelka ma delikatnie inne wycięcia które tylko z pozoru wydają sie inne! polecam . narazie jest oki. ps mam motor 2.0 16 v ecotec. fomin.
  
 
To sie nadaje do dzialu PORADY ... ale moge sie mylic

... moze URG sie zlituje ...
  
 
masz racje może mnie nie popędzi, licho by było dostać mały ochrzan
  
 
Eeee ... URG tez czlowiek ...
  
 
Witam,
Mam własnie przedmuch pod kolektorem. Nie miałeś żadnych problemów przy wymianie uszczelki?, bo mi w warsztacie powiedzieli, że przy odrobinie pecha, szlag trafia szpilki (chyba o szpilki im chodziło) i z wymiany uszczelki robi się poważna robota za ładnych kilka albo i kilkanaście"stówek"
Pozdr
  
 
Cytat:
2004-09-21 22:07:48, Andriu pisze:
Witam, Mam własnie przedmuch pod kolektorem. Nie miałeś żadnych problemów przy wymianie uszczelki?, bo mi w warsztacie powiedzieli, że przy odrobinie pecha, szlag trafia szpilki (chyba o szpilki im chodziło) i z wymiany uszczelki robi się poważna robota za ładnych kilka albo i kilkanaście"stówek" Pozdr


Mnie sie wlasnie to przydarzylo i z drobnej robotki za pare stowek zrobilo sie 1700 PLN
Masz do wyboru sciaganie glowicy lub wywalenie silnika, co by ow gowno wykrecic .
  
 
siemka chłopcy!! mój mechanior pocił sie z tym kolektorem cały dzionek, a że znam go 5 lat to na ręce mu nie patrzyłem.auto odebrałem wieczorem gotowe. koszt 200 zeta ,stwierdził że to dużo ale sie narobił jak szlag bo wszystko zapieczone było, kolektora nie miałem walniętego tylko ta uszczelka.ps wszyscy mogą się śmiać z daewo ale polecam również uszczelke pod pokrywe zaworów do 16v która również pasuje z leganzy, w oplach sie leje z tej uszczelki a wystarczy kupić grubszą z leganzy i jest spokój
  
 
No to mnie pocieszyliście
Cytat:
Mnie sie wlasnie to przydarzylo i z drobnej robotki za pare stowek zrobilo sie 1700 PLN


mnie chyba też to niedługo czeka
  
 
Diro w Twoim przypadku to jest przejebane x 2
  
 
Cytat:
2004-09-22 17:37:06, DrA pisze:
Diro w Twoim przypadku to jest przejebane x 2



No dales mu slowa otuchy

Diro ja sie zdecydowalem na zdjecie glowicy i daltego to tak wyszlo.
A bylo to tak:
Facet w warsztacie do mnie- Silnik do gory, czy za zwalamy glowice, aby ja(zerwana szpike) odkrecic? Balem sie diabel wody sw. , aby wyciagac silnik. Decyzja zapadla z glowica, a co za tym poszlo:
uszczelka glowicy,pokrywy zaworow,kolektora ssacego,wydechowego,dwururki,adaptera EGR,termostatu,krucca wodnego,swiece zaplonowe NGK,2xsimering walka rozzadu,filtr powietrza, oleju, olej Mobil 1 5w50,uszczelniacze zaworow, planowanie glowicy i kolektora + robocizna.
Uf juz na na zakonczenie na Techu wyszlo, ze mam jebniety Czujnik walu korbowego skromne 250pln
Calosc trwala 3 dni i zamknela sie w kwocie 1700 pln.

Jesli sie zdecydujesz na wyciagniecie silnka zaoszczedzisz na czesciach ale zaplacisz za robocizne. Wybor bedzie nalezal do Ciebie
  
 
To z dwojga złego chyba lepiej zwalać głowicę o ku..wa oby nie dwie to się powymienia trochę tych uszczelek a przy demontażu silnika to zawsze coś się moę urwać itd.

dzięki za dobre słowo DrA
  
 
no no gorąco sie robi
  
 
Wprawdzie mam silnik c20ne ale wymieniłem uszczelke kolektora bez problemu nic nie urwałem, ale miałem troszke ciepły silnik przy odkręcaniu. WD 40 też pomogło.
  
 
Ja tez kiedys mialem zerwane 3 szpilki od przodu auta i moj mechanik poradzil z tym sobie bez wywalania główki czy podnoszenia silnika. Po prostu wywiercił wiertarką kątową dziury w miejscu urwanych szpilek, nagwintował i włożył nowe. I chodzi juz tak ponad 20 tys. bez przedmuchów. Jest oki.