| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
TymeX Omega Opole | 2005-02-02 16:53:56 To samo co u mnie, jaki masz przebieg ? |
tomil1 kalisz | 2005-02-03 00:44:02 162 tys. przebieg |
DrA eS ... | 2005-02-04 08:47:17 Odczytac kod bledu zeby sie zorientowac co go powoduje.
Wg mnie wystarczy wyczyscic/wymienic zawor EGR. |
Arthuros Omega B 2.5V6 Warszawa | 2005-02-04 16:52:54 odp.Mihoo Jak napisał DrA albo zawór ERG ( dla próby można w niego postukać ), albo problem z podgrzewaniem Lambady
|
TymeX Omega Opole | 2005-02-04 17:04:51 Ja odlanczalem EGR i bylo bez zmian w tych samych momentach zapalala sie kontrolka silniczka co z podlanczonym EGR.
Jak zwiozlem Ome z Niemiec to dalem do przegladu turbine, porozkrecali, poczyscili (turbine, intercooler, caly ten uklad ) i wlasnie od tego momentu przez niecale 100km nie zapala mi sie kontrolka silniczka Pzdr. |
powercafe BMW/530d/kombi Jelenia Góra | 2005-02-04 20:58:08 witam, mam rozumiec ze wyczyszczenie turbiny i okolic dało efekt pozytywny? Gdzie taka operacje wykonales i jaki koszt?
Pozdrawiam |
mihoo brak Bydgoszcz | 2005-02-05 20:28:39
W takim razie pytanko: czy podwyzszone spalanie paliwa moze byc spowodowane blednymi wskazaniami sondy lambda |
DrA eS ... | 2005-02-05 20:32:04 |
mihoo brak Bydgoszcz | 2005-02-05 21:18:56 Dzieki wieeelgachne ![]() |
TymeX Omega Opole | 2005-02-10 10:54:23 powercafe, nie pamietam ceny bo dalem do ogolnego przegladu oprocz czyszcenia robili mi jeszcze pare rzeczy, hamulce, stabilizatory, tuleje wachaczy , ogolnie zaplacilem 1300 i po wyjezdzie nie zapalal mi sie silniczek przez niecale 100 km, pozniej wroocilo do "normy". Jak wroocilem i pytalem czy wiedza co mogli zrobic ze przez chwile bylo dobrze to nie wiedzieli - podejrzewali zawor EGR.
Jeszcze jedno pytanko czy jak jedziecie i odpuscicie gaz - zaczyna hamowac silnikiem to tez wam sie silniczek swieci ? |
JanuszGnitecki OMEGA B FL COMBI Warszawa | 2005-02-10 15:39:44 Nie wiem jak to wygląda w dieslu, przy benie, taki efekt pojawia się wtedy, gdy są problemy z krokowym.
jeśli obroty są niestabilne i spadają poniżej chyba 500rpm, wtedy komp przestawia w tryb awaryjny, efekt jest taki, że nie kręci więcej niż 4,5 tys rpm. Wystarczy wyłączyć silnik, odczekać chwilę i znow odpalić, kontrolka gaśnie. Tak jest u mnie, w przypadku benzyny. Może to komuś rozjaśni problem |
TymeX Omega Opole | 2005-02-22 00:14:43 Janusz, czy u ciebie w jakis sposoob komp zglasza ten problem z krokowym ?
Sorki za banal,ale przy okazji to gdzie w tym dieslu krok po kroku szukac tego krokowego, jezeli jest? (pytanko do ogolu) Pozdr. |