[s] maluch 1108 ver. 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprzedam malucha z silnikiem 1100, elegant '95.

foty tutaj

cena do uzg. (8 tysiecy).

Na cene sklada sie wylacznie koszt czesci uzytych do budowy auta. Auto jest pomalowane hameraitem i nie ma na w ogole rdzy ani zadnych dziur.

- silnik 1108 (lekkie kolo zamach)
- sprzeglo od SC900, wszystko dostosowane do pracy w maluchu (kolo zamachowe), zawieszenie silnika na poduszkach od poloneza, wszystko usztywnione i zdaje egzamin
- flansza w calosci aluminiowa 2kg
- chlodnica od poloneza (2 wiatraki)
- rury miedziane na calosci
- 4x bilstein, resor na plasko plus laga, sprezyny od trucka
- 4x goodrich 155/65R13 /2 kjsy/, fele SC 5"
- szyby poliweglan tylne
- hamulec hydrauliczny, pompa od DF
- hamulce tarczowe (DF), nowe klocki i tarcze, tyl nowy
- kubly bimarco, pasy szelkowe schrott
- kierownica z naba ze skory mala
- deska flokowana
- klatka zalacznikowa z zastrzalami po bokach i za fotelami mocowana na stopkach wg J
- odchudzony, nadwozie wyspawane (4x kielichy, sruby resora, mocowania odbojow, wahaczy, wahacze wzmocnione pretami), rozporki,
- plyta pod silnik duraluminium
- zderzak tylny plastikowy, przedni klasyk -
- nowy akumulator
- liczniki z CC 900 z temperatura cieczy (biale zegary)
- szybki uklad kierowniczy
- ogolny stan auta perfekcyjny, wszystkie gumowe czesci wymienione na nowe, nic nie cieknie, silnik i skrzynia suche, zero luzow na ukladzie kierowniczym, nowe gumki na amorkach

jak ktos chce to niech sobie zsumuje powyzszy zestawik i wyjdzie cena nawet powyzej 8 tysiecy.

maluch ukonczyl wyscig gorski Kamionki i 2 KJS bez zadnej awarii.

mozecie (perezy etc) sobie komentowac bo nawet mnie to bawi, ale teraz chyba za bardzo nie pokomentujecie bo jak tu klocic sie z faktami???


[ wiadomość edytowana przez: wojtas7 dnia 2005-10-31 15:40:01 ]
  
 
- silnik 1108 (lekkie kolo zamach) -------------- 2k
- sprzeglo od SC900, wszystko dostosowane do pracy w maluchu (kolo zamachowe), zawieszenie silnika na poduszkach od poloneza, wszystko usztywnione i zdaje egzamin ---------------- flansza w calosci aluminiowa 2kg ------------- 200zl
- chlodnica od poloneza (2 wiatraki) ------------------ 250zl
- rury miedziane na calosci ---------------- 150zl
- 4x bilstein, resor na plasko plus laga, sprezyny od trucka ------------ 800zl
- 4x goodrich 155/65R13 /2 kjsy/, fele SC 5" ------------ 500zl
- szyby poliweglan tylne -------------------- 120zl
- hamulec hydrauliczny, pompa od DF ----------- 120zl
- hamulce tarczowe (DF), nowe klocki i tarcze, tyl nowy ------------ 300zl
- kubly bimarco, pasy szelkowe schrott -------------- 750
- kierownica z naba ze skory mala ------------- 100zl
- deska flokowana ------------- 100zl
- klatka zalacznikowa z zastrzalami po bokach i za fotelami mocowana na stopkach wg J ------------- 400zl
- odchudzony, nadwozie wyspawane (4x kielichy, sruby resora, mocowania odbojow, wahaczy, wahacze wzmocnione pretami), rozporki, za bude licze razem------------- 600zl
- plyta pod silnik duraluminium -------------- 150zl
- zderzak tylny plastikowy, przedni klasyk - ------------ 50zl
- nowy akumulator ---------- 100zl
- liczniki z CC 900 z temperatura cieczy (biale zegary) ---------- 60zl
- szybki uklad kierowniczy ------------ 80zl
- ogolny stan auta perfekcyjny, wszystkie gumowe czesci wymienione na nowe, nic nie cieknie, silnik i skrzynia suche, zero luzow na ukladzie kierowniczym, nowe gumki na amorkach





Wychodzi okolo 7k.Wiec hmmm... niezle niezle... tak mi sie nudzilo to zrobilem mala wycene, ceny takie jakie ja bym dal w sumie max za te czesci.
  
 
Toki pare rzeczyzanizyłes - 8 tys jest realne ...
Flokowanie , chłodzenie czy tez nowe gumy itp to wszystko kosztuje sporo kasy...
Rózne pierdoły kosztuja 8 tys da sie bez problemu w to wsadzic.
 
 
Wiem nie mielismy juz tu pisać więcej ale jak to czytam to ...


BUAHAHAHHAHAHAHHAHA ver.3.0
  
 
jest tylko jeden sposób na odzysk kapusty - sprzedaz na tajle - jak to zrobil Rekin. wtedy powinno sie zwrocic o wiele wiecej niz w "kupie".
  
 
Niewliczajac czasu spedzonego i czegos najwazniejszego-osiagi,wkoncu sa bezcenne
  
 
OKI jak by komu mało to podam też dla przykładu cześci mojego tak żeby było jasne ile takie swapy kosztują..

Silnik 899 (dłubany) 1600
reszta pakietu swapa + chłodzenie 600
dolot 100
softy 3 programy 300
skrzynia która działa troche 200
buda 100
hample 300
hydro łapa 120
alusy 400
koła na zime szutr i treningowe 300
dystanse 100
szpilki 80
klatka 500
fotele Bi C i Schroth elektro 600
wskaźniki 80
szybki skret 60
płyty pod silnik i przód 200
nakładki zapinki płyta pod nogi 100
zawias bile i delphi de carbon 400
kiera 60
chromy 60
nowe częsci do odzysku zwrotnice itp 200

= 6460

A moją prace i czas i wiedze włożoną w to auto macie gratis wiec zapraszam do kupna malca Wojtasa napewno jak połozycie rozsądną kwote to jest do dogadania. pozdr

  
 
sorry za OT ale pewien koleś mi mowil o Głowackim tym z Krosna ze dajesz mu malucha i 8000 i on robi wszystko od podstaw na maluchowskim silniku wyciaga do 50KM i oddaje w pelni przygotowane auto do wygrywania
  
 
Niestety w przypadku swapa przyjemność z latania takim potworkiem jest kosztowna nie tylko przy budowie ale i przy sprzedaży.
Ja w sam silnik wpierdzieliłem 3 tys ( 1 tys zł za silnik , flansze,ponad 1 tys za remont, ponad 1 tys za mody).I na pewno nie mam zamiaru się żalić ze względu na to.
A liczyć nawet nie licze ile za wszystko bo to bez sensu, sprzedawać nie mam zamiaru jednak wiem doskonale że rynek jest taki że cena za takie autko to pewnie góra 4 tys dająca szanse że może trafi się jakiś entuzjasta.
Kązdy ma prawo krzyczeć ile mu się podoba i być może Wojtas nie ma zamiaru sprzedawać no chyba ze za taką kase trafi się nazwijmy to "ktoś".
A stan przynajmniej ze zdjęć daje do rozunmienia ze auta jest solidnie zbudowaną rajdówką . Rdzy ja tam nie widze tylko lakier jest po prostu amatorszczyzną
  
 
Boombel zgadza sie.
Silnik 2000 - 3000
Buda 500-2000 ( z klatką )
Lub całosc za 8000 nawet jakies tam kubły i szelki wsadza.
Tyle ze on teraz robi mniejsze roboty za wieksza kase - obróbki głowic , wzmacnia budy itp - żeby zrobił kompleksowo auto trzeba czekac 2 mce
 
 
jelsi bym zaczyna od nowa swapa i mial ta kase to oddam chocby na pol roku. 2 miechy to ja u lkaiernika auto prawi emialem;/
  
 
Cena spada do 4500, do negocjacji, oplaca sie nawet na czesci! / badz na czesci

[ wiadomość edytowana przez: wojtas7 dnia 2005-11-06 18:01:15 ]
  
 
Mam pytanie:jak dziala ten szybki uklad kier tz. czy ciezko sie kreci?
  
 
A,i jeszcze jak sie to prowadzi przy duzych predkosciach?
  
 
dobre przeceny stosujesz Wojtas z 8200zł na 4500zl hehe czy to jest może jakaś taktyka szokowa?????
  
 
Cytat:
2005-11-06 18:19:52, mysza127 pisze:
A,i jeszcze jak sie to prowadzi przy duzych predkosciach?



kreci sie nieznacznie ciezej na parkingu ale w normalnej jezdzie jest duuzo lepiej, przy duzych predkosciach jedzie sie normalnie.
  
 
Cytat:
2005-11-06 18:40:04, kaza pisze:
dobre przeceny stosujesz Wojtas z 8200zł na 4500zl hehe czy to jest może jakaś taktyka szokowa?????



chce sie go pozbyc po prostu, za malo jezdze zeby sie oplacalo go trzymac w garazu.
  
 
Cytat:
2005-11-06 19:06:53, wojtas7 pisze:
chce sie go pozbyc po prostu, za malo jezdze zeby sie oplacalo go trzymac w garazu.

to po co go robiłes
  
 
Cytat:
2005-11-06 18:40:04, kaza pisze:
dobre przeceny stosujesz Wojtas z 8200zł na 4500zl hehe czy to jest może jakaś taktyka szokowa?????



Widac tym razem rzeczywiscie chodzi o sprzedaz
  
 
Wojtas po prostu potrzebuje hajsu na nowy projekt pewnie Wkoncu niena daremno sie wypytywal Zurawa o jego swapa i fotki A tak na powaznie:jak za 4,5tys.niepojdzie to sprzedaj na czesci i sie zwroci pewnie te 4tys.!!