| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-08-26 15:29:27 Szanowni driverzy, skąd tak paskudna przpadłość w essinie 1.3 MkVII? Wprawdzie jest agazowany, ale na paliwie lotniczym (czyt. PB ) jest to samo!!! 4000 rpm i koniec, brak efektu, choć pod pedałem jeszcze troche!! Dodam że na postoju, w zasadzie niewiele więcej rozkręca tj moze 4500rpm, a zatem... |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-08-29 10:16:05 Hmmm stary, ale ja nie mam przepustnicy... 1.3 EFI, ale przewodami wyskiego napięcia mogę pomajtać
Nowe info: zrobiłem ponad 1000km po górkach i na równym - tragedia!! max 40km/h pod górkę i nic więcej nawet na dwójce!! 4000 rpm i koniec żebym nie wiem co!! Ciekawe gdzie "maksymalny" moment obrotowy!!? Z górki zaś pogonię go do 150km/h na V biegu, 4000rpm i... koniec, a fabrycznie pójdzie ~155km/h . Ale nie o te 5km/h chodzi ino o te obroty...
Dodam iż z górki na biegu sam rozpędzając się też nie przekracza 4000 rpm |
galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2005-08-29 13:12:19 to sprawdź filtr paliwa może zamało go dostaje |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2005-08-29 15:09:27 jak to nie masz przepustnicy?! a to nowosc bo ja mam ![]() |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-09-21 08:30:35 No i się dogadalismy...
myślałem ze o jakiś gaxnik chodzi cycuś??
Ale jeśli jest przepustnica o której pisałeś, to gdzie, w rurze dolotowej do kolektora (dolotowego)? Inaczej mówiąc to co obraca się z na lince od pedału gazu? OK Jeśli tak obraca się po całym zakresie ![]() |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2005-09-21 09:31:03 a może kat umarł i się zapchał |
zibki Escort Warszawa | 2005-09-21 09:31:48 też myślę że to może być katalizator |
Rick_3 Leon 1.9 TDI 2001 Bielsko-Biała | 2005-09-21 09:50:12 przyczyn kilka na pewno powtórze kolegow:
1 filterek paliwa 2 pompa paliwowa 3 zapchany kat badz ktorys z tlumikow. 4 zobacz w jakim stanie masz filtr powietrza 5 czujnik połozenia przepustnicy. Ale poniewaz dzieje ci sie tez tak na gazie wiec 1 i 2 pkt odpada. obstawiam czujnik lub zapchany wydech. czujnik sprawdz multimetrem a z wydechech to troszke gorzej czasem mozna potrzasc nim i jak cos goni w srodku to znak ze sie posypal. a kalelkami WN tez roszke poruszaj. |
dr_boom1 Sympatyk FEFK Escort VII 1.8 16V Świętochłowice | 2005-09-21 10:32:32 wjedź na kanał i wypier...... katalizator, było tak u mojego kolegi i pomogło. ![]() |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-09-23 08:17:12 Hmmmm wyjąć całkiem i co rurę jakąś wstawić, a moze dziuke pyknąć od dołu?
Przewody WN są OK nufki! Cewka WN nufka!! Świece prawie nufki...są OK zawory tip top ogólnie wydech nowy ale kat, hmmm ??? nie wiem, nie ja go robiłem.jak sprawdzić katalizator, miąchnąć nim i może cośodpadnie ha haha ha |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-09-23 08:25:31 A zapłon? Cewka nówka więc moze zle ustawiony?
[ wiadomość edytowana przez: hepos dnia 2005-09-23 08:25:58 ] |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-09-23 08:36:53 No ale tu chyba komputerek sam sobie radzi. Żadnej zmiany po wymianie, a cewka - obudowa miała już dość więc poszła precz...
Jakoś nie bardzo wiem jak w EFI można ustawić zapłon? Ale człowiek całe życie się uczy!! |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-09-23 08:40:21 nie doczytałem że masz mk7 Bo mi 1.3 to sie z gaźnikiem zawsze kojarzy ![]() |
map78 Sympatyk FEFK Ford Escort Gościcino | 2005-10-15 17:46:04 DL778
Ja mam to samo już od pół roku jestem załamany! Wymieniłem juz: - przewody WN - świece - Filtr paliwa, powietrza - katalizator zastąpiłem strumienicą a resztę wydechu wymieniłem na nowy - Wyregulowem zawory I nic!!!! żadnej poprawy jest coraz gorzej. Teraz zamierzam sprawdzić cewkę zapłonową i ten czyjnik położenia przepustnicy. To już chyba ostatnia nadzieja. Pozdrawiam |
ZieleTDH Sympatyk FEFK ![]() Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2005-10-15 19:05:53 naciagni linke gazu .
Dziwny przypadek a tak zartem zobacz jak dodajesz gazu z pedla i przy przepustnicy czy to to samo ja sie nie zam ale zawsze mozna luknac ;P
Pozatym to jest 1.3 OHV czy tam OHC w zyciu niechcialbym tego motoru BEEE ----------------- Tazz, Wilk Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi Czerwony Gromiasty - KONIEC :( Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM |
ZieleTDH Sympatyk FEFK ![]() Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2005-10-21 14:57:45 jaka byla przyczyna? ----------------- Tazz, Wilk Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi Czerwony Gromiasty - KONIEC :( Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM |
![]() rafklim Ford Escort Żychlin | 2005-10-21 18:32:55 Przeczyścić wtryskiwacz. podłączyć pod 12v na kilka s. |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-11-16 21:10:27 Ojoj starsznie się opuściłem, zostawiłem wątek bez opieki...
Moja wina!! Wracajac do tematu, życzliwy człowiek z ASO uświadomił mnie że na 1 i 2 cylindrze mam 9000 bar a na 3 i 4 11500, prawidłowo powinno być między 130000 a 15000 bar więc o czym tu mowa... Szukam nowego silnika, ale narazie jedna ciekawa oferta za zbyt duże pieniążki Obroty, a dokłądnie ich górna granica 4krpm to skutek braku kompresji. No cóz cały silnik około 2500 PLN, a starszemu padła głowica w megance za 3500PLN więc co sięłąmać
Leję olej i jade ale i tak wielkie dzięki!! |