[903] Know-how - Pare pytań

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z racji , że jest tutaj sporo swapowców , to może ktoś mi powie jak się w tym moim wynalazku [ CC 900 ] ustawia zapłon ?? Bo kurna tylko jakiś zestaw cewek mam na głowicy i żadnego aparata ni ma ... mam szukać jakieś czujnika położenia na kole pasowym ??
Nawet normalnie sobie nie można pogrzebać , tylko mi jakąś elektronikę wpieprzyli... dobrze , że wtrysku nie ma...
Do regulacji gaźniora pewnie jakoś dojdę sam ...
A powie mi ktoś ile tam wogóle oleju wchodzi i płynu chłodniczego ??
Jak ktoś ma jeszcze jakieś fajne patenty na temat tego motorka , to też będzie mile widziane
@ Do Moda :
Szukałem w wyszukiwarce i nic nie znalazłem , jakby czasem było , to proszę wywalić ten wątek
Z góry dzięki za wszelki (pod)odpowiedzi
Pozdro . Piotrek.
  
 
Zaplon regulujesz przesuwajac po obwodzie kola pasowego mocowanie czujnika. Poszukaj gdzies na necie, albo na centomanii ksiazki obslugi, tam bedziesz mial to opisane
  
 
Ale generalnie to chyba nie trzeba regulowac zaplonu? To jest takie ustrojstwo ze ma sie nie rozregulowac, czujnik ma byc na swoim miejscu i wtedy jest OK. Chyba ze chcesz podrasowac lekko maszyne. Jak jezdzisz tylko na gazie to faktycznie 2-3 st. wyprzedzenia bylyby wskazane...
  
 
a ogolnie moze by ktos z was opisal jak sie toto ustawia?. bo Hudy ustawia mi na lampke.
  
 
W 903 z klasycznym zaplonem tez ustawiam na lampke, ale nie o nim tu mowa

[ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2005-11-16 22:41:50 ]
  
 
Dzięki , rzucę się pod niego i zobaczę gdzie to tam wszystko się znajduje... kurde w Kancie wszystko na wierzchu , a tam tak upchane jedno na drugim... a klasyczny zapłon to sobie ustawiam bez lampki co do stopnia
Cytat:
yapko :
Ale generalnie to chyba nie trzeba regulowac zaplonu? To jest takie ustrojstwo ze ma sie nie rozregulowac, czujnik ma byc na swoim miejscu i wtedy jest OK. Chyba ze chcesz podrasowac lekko maszyne. Jak jezdzisz tylko na gazie to faktycznie 2-3 st. wyprzedzenia bylyby wskazane...


No właśnie , jakoś tak bezpłciowo jeździ... nic nie mruczy z rury , tylko tak schodzi z obrotów jednym tonem , ani jednego pyknięcia w rurę ... eee trza coś pokręcić , bo się tak nie da jeździć , gaz się jeszcze podreguluje i ma być git .
Dzięki za podpowiedzi , ale jeszcze jakby mi ktoś powiedział ile tam oliwy wchodzi , to byłbym wdzięczny , bo pasuje zlać to dziadostwo co tam jest wlane , bo przy odpaleniu rano jakiś popychacz się tłucze ( tam są hydrauliki ?? ) i według mnie coś ten olej jakiś taki rzedziuśki ... i pewnie dostęp do filtra oleju też debest...
A m ktoś jakieś patenty na mały tjuning tego motorka ??
Albo jak się wkurzę , to mu zapakuje 1.1 albo 1.2
Pozdro . Piotrek.
  
 
3,75 dm3 - tyle oleiwa a zawory to chiba jak w bobku
  
 
no wlasnie mnie interesuje rzezba gaznika
wszystko na ten temat
  
 
znajomy mial taki silniorek w maluchu i tam byly hydrauliczne z tego co pamietam. tylko jego byl wtryskowy wiec moze pozmieniali filtroleju jest pod kolektorem wydechowym. jak klepia popychacze to moga sie juz konczyc (ile przebiegu masz >>??<<) albo za niski poziom oleju, albo pompa pada i ma problem rano zrobic cisnienie, albo olej cieniutki. u mnie w espero tez czasem rano lubia przyklepac, raz jak muw pizde dalem na takim niedokoncanagrzanym silniku (po 5minutach pracy w korku) to jeden mi rpzez cala droge do roboty tlukl.... tylko ja mam 160tysi.
  
 
Popychacze sa hydrauliczne, jak wlejesz gestrzy olej to ucichna troche
  
 
wy chlopaki nie wiecie co to klepanie!! w mojej e30 z silniczkiem M40 to dopiero jest symfonia!!! juz walek trzeba wymieniac chyba...bo zmiana popychaczy na niewiele sie zdala...i podobno te cieniasowe tez szybko wysiadaja ja teraz sie bawie z moja 900tka w malcu...no i zbieram sie zeby wlozyc ten seryjny gaznik taki duzy...bo narazie mam WEBA 32 iba 20 =/...pozdro!!
  
 
Najlepiej wlozyc zwykla klawiature bez hydraulicznych popychaczy i problem z glowy, jak cos to mam taka na sprzedaz
  
 
yyy...no ja osobiscie w 900tce mam narazie wsio OK...a do M40 nie slyszalem zeby byly zwykle klawiaturki...wiec domniemam ze chodzi CI o klawiaturke z 903...no takowa tez posiadam...ale juz nie chce mi sie grzebac ;]...
  
 
e kto nie grzebie ten niejedzie;d
  
 
Cytat:
2005-11-17 19:21:28, maskekk pisze:
znajomy mial taki silniorek w maluchu i tam byly hydrauliczne z tego co pamietam. (...) ciach ...filtr oleju jest pod kolektorem wydechowym. jak klepia popychacze to moga sie juz konczyc (ile przebiegu masz >>??<<) albo za niski poziom oleju, albo pompa pada i ma problem rano zrobic cisnienie, albo olej cieniutki. (...) ciach



Raczej na 100% mam hydrauliki , bo z rana poklepie jeden i za chwilkę przestanie , później poszukam tego filtra oleju , ale chyba muszę wylać tą oliwę , bo mi się wydaje , że coś jest nie tak z nią , rano cieniutko łapie ciśnienie dopiero gdzieś tak po 2 sekundach gaśnie lampeczka olejowa , a zanim zgaśnie to motor idzie na sucho , a jaki mam poziom oleju ... ?? yyy.. szczerze ?? nie wiem , jeszcze nie sprawdzałem , odkąd go mam , to tylko wsiadam , odpalam i jadę , nawet nie mam czasu podnieść machy i zobaczyć co tam ciekawego słychać.... ale niedługo sprawdzę , a ma przejechane od nowości 111 kkm i miał robiony jakiś tam remoncik , ale jaki to nie wiem... może półremoncik , muszę się dokładnie dowiedzieć od byłego właściciela . Pompa według mnie jest dobra , bo na gorącym motorku ciśnienie trzyma i po zduszeniu silnika na 4 biegu , lampeczka się zapala po zatrzymaniu silnika , tak że chyba jest ok ?? W każdym razie dzięki za rady !!

Cytat:
Najlepiej wlozyc zwykla klawiature bez hydraulicznych popychaczy i problem z glowy, jak cos to mam taka na sprzedaz



Hmmm jak mnie wkurzą te hyrauliki , to napewno skorzystam z Twojej oferty

Cytat:
2005-11-17 23:44:16, Pat_kdb pisze:
e kto nie grzebie ten niejedzie;d



Dobrze prawi !! Dać mu Komandosa !!


Dzięki wszystkim !!
Pozdro. Piotrek.


[ wiadomość edytowana przez: Peyyoo125 dnia 2005-11-18 12:43:02 ]