Jak zrobić układa dolotowy w esim mk5 "filtr stożkowy"????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam zastanawiam się nad zmianą standardowego filtra powietrza na coś innego... ale za chlere nie wiem jak się do tego zabrać widziałem jak to wygląda w mk6 ale w moim esim jest taka duża pokrywa plastikowa na silniku i z niej tylko rurka plastikowa łapiąca powietrze ciekawy jestem czy ktoś wie jak to zrobić przyda mi się każda wskazówka...
  
 
daj spokój..i tak nie warto a troche kasy to pochłonie...
  
 
Jak ktoś lubi tuning wizualny silnika to można.
A mocy da to tyle co naklejka klubowa na tylnej klapie

pozdrawiam
  
 
jeżeli już musisz zapakowac ten stożek to chociaż zrób to dobrze i wykonaj odpowiednią przegrodą termiczną od silnika. 1km przejechany na stożku który zasysa powietrze z ciepłego stożka to lekką ręką 2 km z normalnego przebiegu.
  
 
a z tego co mówsz to masz silnik 1.4 chyba albo 1.3 bo masz patelnie pod maską...więc roboty jest od groma..calutki dolot od początku do końca wraz z solidnym mocowaniem tego...naprawdę szkoada zachodu....nawet dla ładnego wyglądu i ładnego dźwięku..
  
 
dzieki chlopa za rade
  
 
zgadzam sie roboty jest duzo przytym ,chyba ze juz sie uprzesz to zrobisz ,wybór nalezy do ciebie Pozdro!!!
  
 
ja mam takie padlo pod maska (1.4 na jednopunkcie) i nigdy w zyciu mi by nie przyszlo do glowy pakowac filtr stozkowy powiem ci wyjmij ten silnik spal go i kupuj RSa a tak na serio zostaw tak jak masz w oryginale nasze silniki nie do tuningu niestety
  
 
ale żeście się uparli na te stożki /mówię do vinca i eresa/
czy ktoś tu napisał że chce sobie dodać ileś tam koni?

może kolega po prostu chce sobie przy autku pogrzebać i niekoniecznie wyciskać z niego coś tam jeszcze

nie rozumiem w takim razie dlaczego "szkoda zachodu"
  
 
slawas.... chyba źle odczytałeś moją odpowiedź....nie napisałem żeby sobie nie grzebał dlatego że guzik mu to da tylko dlatego ze ptzu jego konstrukcji dolotu naprawdę jest cholernie dużo roboty... ja nie jestem przeciwnikiem stożka...sam miałem i mieć będę bo fajnie gada
  
 
Cytat:
2005-09-21 15:05:02, nayky pisze:
ja mam takie padlo pod maska (1.4 na jednopunkcie) i nigdy w zyciu mi by nie przyszlo do glowy pakowac filtr stozkowy powiem ci wyjmij ten silnik spal go i kupuj RSa a tak na serio zostaw tak jak masz w oryginale nasze silniki nie do tuningu niestety



prosze nie obrażac sławnego motoru ""tysiąćczterysta"" przeciez to kwintesencja mocy
  
 
Cytat:
2005-09-21 19:09:56, VinCe pisze:
slawas.... chyba źle odczytałeś moją odpowiedź....nie napisałem żeby sobie nie grzebał dlatego że guzik mu to da tylko dlatego ze ptzu jego konstrukcji dolotu naprawdę jest cholernie dużo roboty... ja nie jestem przeciwnikiem stożka...sam miałem i mieć będę bo fajnie gada



no i o to chodzi
a że gada to wiem bo sam mam
  
 
Cytat:
2005-09-24 11:37:18, slawas1 pisze:
no i o to chodzi a że gada to wiem bo sam mam


no....
  
 
A ja znalazlem cos takiego na czeskiej stronie ;D http://chynow.net/~mellow_d/ford3.jpg ciekawe jak mu to chodzi hehe ;D
  
 
no to ja ci powiem tak...prawdopodobnie będe wywalał ten szajs z silnika:/ moze i mam go źle zamontowanego (stożek) ale to nieja go montowałem i będe załatwiał orginalny filterek bo to nieidzie tak jak ma iść...jak bym chciał ruszyć z piskami to musze go baardzo ostro przegazować bo na niskich obrtach tak do 4000 tyś... to zbiera sie choćby wcale ale wyzej....to z gazu aż oponki roluja po miększym podłożu...no ale na niskich to auto nieidzie tak jak ma... np. gdy dodam ostro gazu na postoju to jest sekunda (w przeności) braku obrotów i dopiero za momencik wejdzie do full niema to jak u mojego ojca w cordobie próbowałem że jak nacisnołem pedał gazu do konca to auto zaraz weszło na full a u mnie była przerwa malutka...choćby "dziura"

sorka ze tak sie rozpisałem
  
 
Cytat:
2005-10-09 15:51:20, pucek2509 pisze:
no to ja ci powiem tak...prawdopodobnie będe wywalał ten szajs z silnika:/ moze i mam go źle zamontowanego (stożek) ale to nieja go montowałem i będe załatwiał orginalny filterek bo to nieidzie tak jak ma iść...jak bym chciał ruszyć z piskami to musze go baardzo ostro przegazować bo na niskich obrtach tak do 4000 tyś... to zbiera sie choćby wcale ale wyzej....to z gazu aż oponki roluja po miększym podłożu...no ale na niskich to auto nieidzie tak jak ma... np. gdy dodam ostro gazu na postoju to jest sekunda (w przeności) braku obrotów i dopiero za momencik wejdzie do full niema to jak u mojego ojca w cordobie próbowałem że jak nacisnołem pedał gazu do konca to auto zaraz weszło na full a u mnie była przerwa malutka...choćby "dziura" sorka ze tak sie rozpisałem


Ale ty masz silnik 1.6 a tam jest 1.4i na monowtrysku
  
 
no wiesz 1,6 a 1,4 to tylko kwestia montarzu ale ogólnie bym niepolecał stozka... no chyba ze jak pojade na komputer a wcześniej chce to zrobić to tam coś innego wykryją...ale zobaczymy i ciekawi mnie to ile taki CAŁY filtr kosztuje ja bym nawet do mojego tego niemontował bo poco... tylko że to było jak kupiłem auto
  
 
Filtr stozkowy = powolna smierc silnika!to cos jak AIDS u czlowieka!
  
 
a ja powiem tak
wszystko potwierdzone praktyką:
esii 1,3 seryjny filtr maxymalna predkosc 157km/ na liczniku.
1,3 stozek i porzadny dolot powietrza 165km/h na liczniku i jeszcze troche pod nogą.
1,3 stozek bez dolotu 150 km/h i prawie koniec.