Silnik 899 do swapa co i jak z kablami ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam silnik 899 i bede wkładał go do swapa i pytanie jakie czesci z elektryki beda potrzebne ?? i jak to wszystko podłaczyc zeby to wspołpracowało z instalacja maluchowska nizej fotki wszystkich tajli ktore mam do tego aha i jeszcze pytanko takie ,jak wyglada sprawa z fiat code komputera z uno 900 bo słyszałem ze ten komp nie ma fabrycznego code
http://img284.imageshack.us/img284/6452/silnik1zf.jpg
http://img173.imageshack.us/img173/8531/silnik19nk.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/1985/silnik29mx.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/2943/silnik43cd.jpg

[ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2005-11-20 16:14:30 ]
  
 
dzieki za pomoc
  
 
Cytat:
2005-11-20 19:30:53, fulda pisze:
dzieki za pomoc

juz wiem wsjo
  
 
gadasz sam ze soba ?
  
 
monotop'ic
  
 
ziom co Ty palisz ? tez chce
  
 
Cytat:
2005-11-20 21:31:28, cypherius pisze:
gadasz sam ze soba ?

buhaha stary chciałem sie czegos dowiedziec i sie dowiedziałem na priv wiec w poscie napisałem ze juz wsjo wiem i tyle widac ze sie wam nudzi i sie czepiacie szkoda słow
  
 
A juz chcialem ci napisac co i jak, ale jak juz wuesz to powidzenia w dzialaniu
  
 
Cytat:
2005-11-22 10:55:22, Zuraw pisze:
A juz chcialem ci napisac co i jak, ale jak juz wuesz to powidzenia w dzialaniu

to moze mi powiesz jaka pompe paliwa zastosowac bo w chwili obecnej to tylko jej mi brakuje
  
 
taka bedzie dobra http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=73389520 ????
  
 
899 potrzebuje 1,1 bara zdaje sie, wiec tak dla pewnosci kazda ktora daje te 1,5 bara bedzie dobra
Zuraw to napisz co i jak, skoro i tak miales napisac bo ja tez bede na dniach wkladal 899 wiec moze dowiem sie czegos czego jeszcze nie wiem
  
 
Cytat:
2005-11-22 11:10:55, fulda pisze:
taka bedzie dobra http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=73389520 ????


Moze byc, ale taka sama pompa na gielkdzie na Zeraniu jest za 100zl... wiem bo kupowalem do jednego ze swapow (BIS 900). Trzeba troche zmodyfikowac zamocowanie przewodow zasilajacych, a tak poza tym smiga.
  
 
Cytat:
2005-11-22 11:14:32, bart322 pisze:
899 potrzebuje 1,1 bara zdaje sie, wiec tak dla pewnosci kazda ktora daje te 1,5 bara bedzie dobra Zuraw to napisz co i jak, skoro i tak miales napisac bo ja tez bede na dniach wkladal 899 wiec moze dowiem sie czegos czego jeszcze nie wiem


W sumie chyba 5 przewodow w kostce:
1. pompa paliwa
2. + po stacyjce
3. kontrolka cisnienia oleju
4. kontrolka wtrysku
5. obrotomierz

Do tego dochodzi staly + ktory mozna wziac z alternatora (polaczony jest na stale z rozrusznikiem i aku), mase oraz kontrolke ladowania (w 1.1, 1.2 mozna wykorzystac orginalny przewod). Oczywiscie pamietac trzeba o zmasowaniu silnika z nadwoziem jesli jest gdzies na poduszkach gumowych.

I to wszystko. Kolory przewodow zaleza od rodzaju wiazki, ale najczesciej bialo-zilony lub zielony to pompa paliwam zolto-szary - cisnienie oleju, czerowny kontrolka ladowania a reszta jak w wiazce.
  
 
a ja niedawno kupilem silniczek 1116 z uno i będę go zakladal no i też chcialbym się dowiedzieć jak się ma sprawa fiat code w tym kompie? (silnik jest z '93 roku) Wie ktoś może? A i ma ktoś książkę od fita uno???
  
 
Jak jest z '93 to chyba nie masz sie o co martwic.
  
 
Cytat:
Jak jest z '93 to chyba nie masz sie o co martwic.


no fajnie by bylo
  
 
Cytat:
2005-11-22 11:45:38, Zuraw pisze:
W sumie chyba 5 przewodow w kostce: 1. pompa paliwa 2. + po stacyjce 3. kontrolka cisnienia oleju 4. kontrolka wtrysku 5. obrotomierz Do tego dochodzi staly + ktory mozna wziac z alternatora (polaczony jest na stale z rozrusznikiem i aku), mase oraz kontrolke ladowania (w 1.1, 1.2 mozna wykorzystac orginalny przewod). Oczywiscie pamietac trzeba o zmasowaniu silnika z nadwoziem jesli jest gdzies na poduszkach gumowych. I to wszystko. Kolory przewodow zaleza od rodzaju wiazki, ale najczesciej bialo-zilony lub zielony to pompa paliwam zolto-szary - cisnienie oleju, czerowny kontrolka ladowania a reszta jak w wiazce.


zapewne chodzi o ta kostke foto

http://img504.imageshack.us/img504/2037/pb2200157iq.jpg
jedna rzecz mi nie pasuje ze w wiazce silnika nie mam kabli do czujnika temp,ładowania i oleju czy wystarczy ja te rzeczy podłacze bezposrednio do instalgi z malucha ? mam cała reczte instalacji z sc i w niej mam własnie kable pod czujnik temp,oleju i inne

http://img504.imageshack.us/img504/6816/wiazka3rb.jpg

http://img507.imageshack.us/img507/8300/wiazka12ie.jpg

[ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2005-11-23 11:54:42 ]

[ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2005-11-23 11:55:19 ]

[ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2005-11-23 11:55:44 ]
  
 
Powiem ci co i jak bo musiałem sam przez to przejść nik mi z forum nie pomógł. ten pomarańczowy przewód z kostki to zapłon, tylko on cie ineteresuje, skup sie na wiązce silnika tylko bedziesz jeszcze potzrebował + i zasilania na pompe oba przewody są czerwone i maja pojedyńczą długą kostke ten z okolic altka to + główny a ten bliżej kompa to pompa, aha i wszystko musi być pożądnie zmsowane!