Proble z instalacją BRC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
mój samochód to Megane 96r. poj. 1,6l benzyna. Miesiąc temu zainstalowałem LPG firmy BRC II generacji. Problem pojawił się odrazu po montażu a mianowicie przy zimnym silniku na benzynie samochód gaśnie zaraz po ruszeniu i puszczeniu gazu. Dodatkowo słyszy się bardzo nieregularną pracę silnika tak jakby jeden gar nie palił i czuje się dziwny smród spalin nie taki jak na rozgrzanym silniku. Przy normalnej temp. silnika na benzynie praca wraca do normy(powiedzmy). Jeśli chodzi o pracę silnika na gazie to wszystko jest ok poza jednym wyjątkiem. Czasem a teraz coraz częściej przy ruszaniu ze skrzyżowania samochód nagle dławi się i trzeba puścić gaz i dodać go znowu.????
Ostatnie moje pytanie dotyczy zapalania na gazie. Czy konieczne jest za każdym razem uruchamianie silnika na benzynie i przełączanie się na gaz czy ja jest silnik rozgrzany to można zapalać na gazie?? Jaka jest optymalna temperatura przełączania się z benzyny na gaz? To pytanie ma istotne znaczenie w moim przypadku i problemie z paleniem na benzynie bo ja najchętniej odrazu przełączałbym na gaz z w/w powodów. Proszę o wszelkie rady i pomoc z góry dziękuję
  
 
Witam.
Problem występujący na benzynie może być przyczyną ustawienia złej emulacji sondy lambda w kompie LPG. W wyniku tego komp od benzyny poprzestawiał sobie mapy paliwowe i masz problemy. Wina gazowników.
Problem występujący na LPG nie powinien występować. Wina gazowników. Potrzebna jest regulacji, dobór innego parownika/miksera. Nie wiem, nie znam się zbyt dobrze na II gen.
  
 
Witam.
Dokładnie tak jak na pisał Piter. Regulacja i ustawienia. Co do temp. przełączania to było wiele razy na forum, poszukaj. W każdym razie, generalna zasada jest taka, że należy odpalać na benzynie, rozgrzać trochę silnik (np. aż wskazówka temp. drgnie na tablicy - zacznie się podnosić) i dopiero przełączyć na gaz.