| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pawelgroch tarnowskie góry | 2005-11-29 11:18:46 JAK WYCIAGNĄĆ STACYJKĘ Z ESCORTA ?
JEŚLI MACIE JAKIES POMYSŁY PISZCIE POZDRAWIAM |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-29 11:29:44 Coprawda w essim jeszcze tego nie robiłem ale w innych autkach.
Primo zdejmij klemę masową, potem już po zdjęciu plastików, dobierasz się do niej. We wszystkich autkach w których to robiłem stacyjka założona była na śruby zrywalne, więc domniemam, że w escorcie też tak jest. Do "unieszkodliwienia" tych śrub, proponuję użyć wiertarki-jeżeli będzie odpowiedni dostęp. Można to zrobić też szlifierką kątową......ale nie wewnątrz auta, bo zniszczysz sobie plastiki, a może i szybę opiłkami( wówczas trzeba wyjąć kolumnę a z tym jest trochę zabawy). Warto zaznaczyć, że śruby demolujesz tylko do takiego stopnia by po zdjęciu stacyjki dało się wykręcic ich resztki i założyć drugie....polecam kupić też zrywalne. o wypinaniu wtyczek nie piszę bo to prozaiczne.Powodzenia |
pawelgroch tarnowskie góry | 2005-11-29 11:43:25 Wszystko zrobiłem tak jak radzisz tylko, mam problem ze śrubami zrywalnymi bo ich nigrzie nie widzę, może jest jakiś patent inny? |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-11-29 11:46:53 no na jakichś śrubach musi sie trzymać zasze zostaje demontaż kolumny kierowniczej ale jak juz pisałem, to dodatkowa dłubanina... |