| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-11-19 02:39:08 poduszki, regulacja na tunelu..... |
MaestroII FSO Polonez 2.0 LE & ... Warszawa | 2005-11-19 02:39:36 A i jeszcze jedno czy mocowanie altenatora do silnika jest takie samo jak mocowanie prądnicy???Czy może trzeba zmieniac oblachowanie?? |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-11-19 09:39:53 Czy lewarek lata luźno ?? może wypadł ten pierścień ustalający drążek w tunelu. Regulacja na tunelu nic nie da, tam tylko jak by nie wchodziły 1,3 albo 2,4,R.
Blachy do alternatora są inne. |
zadi F&F Sympatyk 125p i 126p Kraków | 2005-11-19 14:38:25 wg mnie to tak jak pisze pavlus: wypadl ten pierscien "ustalajacy drazek" zmiany biegów. odkrec plastik z tunelu,poswiec i zobacz. ja tak wlasnie mialem,stalo mi sie to podczas wrzucania 3. troche ciezko jest go wepchac na swoje miejsce (przynajmniej ja mialem problemy) ale wszedł i sie trzyma. pozdrawiam |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-11-22 15:30:22 Regulator od prądnicy idzie wont.
Zostają 2 kable: grubszy idzie do rozrusznika i na + Akumulatora ten podłączasz do B+(30) na altku. A drugi ten od kontrolki do szczotkotrzymacza D+(67) |