Sekwencjaw 2,5 v6

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jestem nowy w klubie omesi mam omegę 2,5 v6 cd z 1997 roku w automacie
z małym przebiegiem tj. około 100 tys km założyłem gaz sekwencja, do tej pory na benzynie zero jakichkolwiek problemów (a zrobiłem 15 tys km) . po założeniu gazu pojawił się jeden drobny problem, rano gdy silnik jest zimny gorzej, odpala choć robi to bez problemów, ale gdy chcę jechać i dodaje gazu strzela w tłumniki i szarpie. Dodam że robi to tylko przez pierwsze 300 do 1000 metrów, ale gdy przełącze w tym czasie na gaz silnik chodzi idealnie. Dodaję że objawy te występują tylko prze odpalaniu porannym( zimny silnik?) potem nie ma jakichkolwiek problemów benzyna czy gaz płynnie się przełącza i chodzi idealnie (spalanie tez klasa (cykl mieszany 14 litrów gazu).dodam ze gdy zresetuje komputer przez zdjęcie ujemnej klemy drugiego dnia nie ma takich problemów. Jutro jadę na dodatkową kalibracje gazu może ma ktoś jakieś rady dla mnie i mojego gazownika abym nie dał się zrobić w konia.

Jeżeli po resecie kompa od benzyny objawy ustępuje to oznacza to jakiś problem od strony LPG. Może zła emulacja wtrysków, albo po prostu złe ustawienia mapy.

mapa benzyny czy gazu nie ustawiaałem podczas jazdy robiłem kalibracje na postoju dysze chyba 2.7 jak najlepiej to zrobić podczas jazdy możesz szepnac słowo wiem z obie mapy powinny sie pokrywać

Sluchata, to nie takie proste jak piszecie.

Omega jest bardzo czula (wszczegolnosci V-ka) na wszelkie ingerencje.
Wystarcza minimalne roznice, mowie o milisekundach, w mapie gazu, zeby spowodowac rozkalibrowanie sie mapy bezyny.
Jezeli takie cos sie dzieje, wystepuje wlasnie takie objawy, ze silnik przy zapalaniu:
- zaczyna sztucznie podnosic obroty w granice 1200 - 1500 i ponad,
- strzela przy ruszaniu, dlawi sie

Z tego co napisales, wynika ze instalacja po przejechaniu ok.1000m jedzie juz bardzo dobrze.
Nie napisales czy silnik pracuje rowno przez caly czas i na Pb i na LPG.