Duz problem z gazem

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
A wiec sprawa wyglada tak Samochod Daewoo Lanos 1,5 8 zaworow, instalacja LPG 2,5 letnia, komputer Lambda, silnik krokowy chyba tej samej firmy. Regularnie robiony przglad gazu, wymieniony filtr itd. Wszytko bylo OK do czasu odlaczenia akumulatora. Po tej czynnosci samochod na instalacji gazowej zaczal sie dziwnie zachowywac. Na wolnych obrotach pracuje dobrze, rownomiernie. Jednak podczas jazdy nie mozna wprowadzic silnika na wysokie obroty, jego moc konczy sie na 3,5-4 tys obrotow, pozniej nastepuje szarpanie (tak jakby brakowalo gazu). Silnik krokowy jest dobry, zostal wymieniony na inny w celu sprawdzenia i objawy byly identyczne. W serwisie powiedzieli mi zeby wymienic sonde Lamda, sonda zostala wymieniona, objawy te same. Jestem juz zielony. Czy jest mozliwe aby komputer od gazu zresetowal sie w jakis sposob po odlaczeniu akumulatora? I czy jest mozliwosc ewentualnie zaprogramowania go od nowa (w serwisie twierdza ze nie ma takiej potrzeby). Ma ktos jakies pomysly?

Jeżeli problem pojawił się bezpośrednio PO odłączeniu akumulatora i w tym czasie nie wykonywano przy aucie żadnych innych czynności to nie szukałbym problemu w silnikach krokowych lub sondach L.

Istnieje możliwość, że komputer od LPG "zresetował" swoje ustawienia. Ja osobiście zacząłbym od regulacji LPG.

Czy auto "wariuje" także na benzynie?