| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
OskaRGD Ford Focus 1.8 TDCI Wolne Miasto Gdańsk | 2006-10-19 16:58:28 Ja specjalnie nic nie czuje, słychac tylko takie delikatne świergotanie. Generalnie to chyba w żadnym turbo dieslu nie ma jakiegoś takiego konkretnego punktu w którym samochód dostaje "kopa". Zresztą jest to chyba nie pożądany efekty, do jakiś tam obrotów mół, a potem wystrzał, raczej chodzi o to aby w miare dużym zakresie była w miarę jednostajna moc.
Pozdro. |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2006-10-19 17:07:19 ja jezdzilem TD, ale Vectra mojej dziewczyny i bylo czuc kiedy dziala turbina, a i slychac tez bylo.
A w benzyniaku to juz wogole pieknie i bezblednie czuc kiedy turbina zaczyna poprawnie pompowac |
OFEN escort kombi TD Chybie | 2006-10-19 20:16:42 turbina czuć ciąg od ok.2200-2500obr/min.jazda jest super |
MaRio-sKaTe Escort Supersonic Jaworzno | 2006-10-19 20:30:44 Jeździłem kiedys Puntem III TD i odczuwalna była tzn. "turbo-dziura", przy wyprzedzaniu, ja mu gaz, a on jedzie... jedzie... i nagle taki strzał doładowania. Fajnie było, ale nieporządany efekt... ![]() |
OskaRGD Ford Focus 1.8 TDCI Wolne Miasto Gdańsk | 2006-10-20 12:18:23 To jest raczej mało porządany efekt, możesz się naciąć bo będziesz myślał że masz mocy pod dostatkiem, a tu nic, mam podobnie w astrze, ale jak się wkręci to już zabawa (2.0 DTI). W Essach to raczej przy bardzo niskich obrotach jest laciutko zmulony, ale typowej "turbo-dziury" to specjalnie nie ma, jest to raczej płynne przejście.
4 bieg jest piękny w tym samochodzie (3 w sumie też) nie jednych "benzyniaków" chyba zaskoczył.
pozdro. |
Spanian Escort Warszawa | 2006-10-20 13:50:38 na 3 i 4 biegu najszybciej sie zorientujesz ale tak jak powiedzilei Ci wczesniej nie jest to jakos niewiarygodnie odczuwalne.
pzdr |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-10-20 17:16:06 Jedziesz na IB biegu z prekoscia 60km/h, wciskasz gaz i przyspieszasz do 100km/h. Jesli zajmuje Ci to na rownej nawierzchni 9-10 sek to jest wszystko ok z turbina, ktora normalnie dziala plynie nie czuc kopa, nie slychac zadnego swistu.
|
![]() rikens82 BMW E34 520 szczecinek | 2006-10-20 18:25:34 a ja wam powiem ze ostatnio smignołem sobie Golfikiem III 1.9 TDI 90 KM i turbinke było czuć pięknie tak od 2000 tyś obrotów piękny świst i piękne przyspieszenie no mówie wam coś fajnego zresztą kto kiedyś testował TDI to wie o czym mówie |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2006-10-20 22:02:14 Oczywiscie, ze od 2300 czuc, ze jest mocniejszy, ale u mnie nie ma szarpania. Wszystko dzieje sie plynnie. Swistu turbiny nie mam. Mechanikiem nie jestem. |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2006-10-20 22:20:35 U mnie od 2500 obr*min^-1 zaczyna się zabawa.
Fakt mojej turbiny nie słychać wcale. Tylko się czuje. Oj nie jeden benzyniak się przeliczył ale to miłe
|
Rick_3 Leon 1.9 TDI 2001 Bielsko-Biała | 2006-10-20 22:32:19 u mnie tez nie slychac za bardzo turbiny. Co do czucia, to jest odczuwalny przyrost mocy w okolicach 2300-2500 obr ze jest mocniejszy ale nie ma zadnego szarpniecia i chyba byc nie powinno.
robilem test na IV biegu od 60 -100km/h i wyszko mi ok 8- 8.3 sekundy z jednym pasazerem na pokladzie wiec chyba wszytko mam oki. [ wiadomość edytowana przez: Rick_3 dnia 2006-10-20 22:33:07 ] |
arekturbo escort cabrio rsTurb ... sosnowiec | 2006-10-20 22:55:45 u mnie za to była wieka turbo dziura
samochód zbierał sie cały czas jak xr3ka przykładowo jade sobie autkiem obok podjeżdza piekne audi , zielone swiatło, wciskamy gaz do deski samochody ruszaja 1ka 3 tys obr i nagle takie uczucie jakby tir ci wjechał w tyłek:::
2ka 3-3,5 tys obr i znowu koła mila asfalt i uderzenie w fotel od tyłu
jak turbinka sie włanacza ja tu czuje bo to jest cos takiego jakbym miał pasazera z tyłu który mi wbija kolano w fotel
w TD jest to zdecydowanie mniej odczuwalne jeżdze czasami corsą 1.0 td i kopniaka i przygwizd ma ale zdecydowanie mniej odczuwalnego niz w benzynce |