| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-11-24 18:11:31 Stan silnika (m.in. kompresja) ma zasadniczy wpływ na spalanie. Przecież jak silnik jest na wykończeniu to nie ma mocy i żłopie. Skoro filtr gazu ma 2 lata, to należy go wymienić. Reduktor również trzebaby zregenerować. A jak jest na benie? Może faktycznie silnik ledwo ciągnie . Podjedź na analizę spalin (na benie i LPG) to będzie wiadomo czy to wina instalacji czy silnika. |
fend18 gorzow | 2005-11-24 19:33:41
silnik na 3 garach ma kompresje nizsza o 2 atmosfery na jednym o 1 atmosfere, na poprzednim reduktorze ciagnal 8 lat i potrafil spalic 9l na trasie, na benzynie nie wiem jak chodzi silnik bo nie jezdzilem od nie pamietam kiedy tlyko lpg, silnik ma moc bo z przyspieszeniem nie ma problemow i z predkoscia maksymalna tez nie ma a nawet osiaga parenascie km wiecej jak na 20 letni samochod to chyba w miare dobrze |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-11-24 22:23:29 Piszesz: "osiaga parenascie km wiecej", w stosunku do czego? poprzedniego silnika? Jeśli tak, to znaczy, że teraz Masz pewnie bogatszą mieszankę . Regulację robisz zapewne na oko/ucho, więc nietrudno o przegięcie w jedną bądź drugą stronę.
Poza tym z tego co piszesz wnioskuję, że cały czas palisz go na LPG i duuużo jeździsz. W takich warunkach nawet Lovato ma prawo odmówić posłuszeństwa. Widzisz, nawet prawie trupa można tak podciągnąć, że jeszcze będzie zrywny, ale to spalanie .
W każdym razie jeżeli ten parownik to oryginalne lovato (a nie jakiś lovtec, czy inna podróba) i przejechał ponad 80 kkm to należy mu się gruntowny przegląd. Aha i jeszcze jedno, jak z ogrzewaniem parownika, jeśli słabo się rozgrzewa to spalanie rzeczywiście może być bardzo duże. |
fend18 gorzow | 2005-11-25 08:12:59
wiec tak, w stosunku do danych fabrycznych osiaga wieksza predkosc maksymalna, na wezu idacym do gaznika mam 1,5 obrotu, niesteyt nie potrafie teraz powiedziec czy to jest oryginalne lovato po prostu nie przygladlaem sie temu za bardzo, na tym parowniku jest zrobione kolo 100000km, kilka razy byl zamarzniety, ale poprzedni parownik byl kilkadziesiat razy zamiarzniety (wiec mysle ze to nie jest przyczyna tak wysokiego spalania no chyba ze nie byl tak odporny jak poprzedni) po czym poznam ze jest to oryginalny lovato? dalem za niego 300zl, ogrzewanie parownika jest bardzo dobre wez idacy jest goracy i wychodzacy tez parownik tak samo, czy potrzebna mu jest regeneracja czy wystarczy regulacja. Regulacje wykonuje sam, silnik na obroty zakrecam zawor na wezu, jak spadaja obroty odkrecam troche tak zeby byly przyzwioite i tak samo z srubka na parowniku |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-11-25 09:56:12 Po 100 kkm parownik na pewno wymaga ingerencji. Jak oryginał to pisze na nim Lovato, jak np. czeska podróba to Lovtec. Tu masz dokładny opis jak zregenerować parownik Tu klik
Powodzenia. |
fend18 gorzow | 2005-11-27 08:46:29
sorry wprowdzilem Cie w blad parownil to zavoli, a w tygodniu jade do gazownika niech on cos mysli bo to spalanie mnie przeraza i napisze co i jak czy wystarczyla odpowiednia regulacja plus wymiana filtra czy jednak to nie to i trzeba regenerowac |
gondoljerzy galant 2,0 LPG / Alm ... Łomża | 2005-11-27 12:59:53 Zawoli tak na pierwszy rzut oka, zewnętrznie, jest bardzo podobny do Lovato. Nie zdziwię się jeśli w środku jest też bardzo podobny. |
kuba76 Fiat Uno Zgierz | 2005-11-27 16:42:24 Witam wszystkich serdecznie! Od jakiegoś czasu mam problem z dużym spalaniem w moim małym " przemieszczaczu". Zaczeło się to we wakacje. Na początku przy odpalaniu na gazie było wyraźnie czuć gaz. Po jakimś czasie stopniowo rosło spalanie i te dwa obiawy zaczeły sie nasilać do takiego stopnia że musiałem coś z tum zrobić. Spalanie dochodziło do 10l/100km Pojechałem więc do poleconych przez kolegów gazowników żeby oblukali co jest nie tak. Stwierdzili że membrana do wymiany bo gaz ulatnia się przy reduktorze. Wymiana trwałą 10minut i powidzieli że wszystko będzie już wporządku.I tak było do pewnego momentu, aż tu nagle tankuje i spalanie znowu większe o 1,5l/100km od tego które było zaraz po wymianie membrany. Powymieniałem świece, przewody.filtr powietrza, gazu nawet sonde lambde na boschowską. Byłem na trzech regulacjach u różnych gazownikach i nic nic nie pomogły te regulacje. Ostatnio pali mi znowu 10l/100km. Wycieków chyba nie ma bo nic nie czuć żeby się ulatniało. Mój reduktor to Lovtec, centralka Bingo. Z góry dziękuje za porady i sugestie co mam dalej robić w tym kierunku. |