Uszczelka pod glowica po raz 3-ci (Pony 1.5 Carb)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Niedawno, jakies 2 m-ce temu wymieniałem m.in. uszczelke pod glowica. Byla to juz druga wymiana- po roku od pierwszxej. I wyglada na to ze znow sie wysr@#!@. Nie wime co się dzieje- być może to wina moich kombinacji przy zapłonie (przyspieszłem go nieco), ale nie potrafię tego stwierdzic na 100%. Zastanawiam się co teraz robić?? Wymienić uszczelkę, planować głowicę po raz 3-ci czy szukać innej głowicy?? Oczywiście już nie będę kombinował przy zapłonie ale... co o tym myślicie??
Silnik 1.5 gaźnik zagazowany, przebieg 384 000


[ wiadomość edytowana przez: HIN dnia 2005-11-27 16:48:24 ]
  
 
miałem podobne problemy (2 razy w ciągu 1,5 roku ) w zagazowanym poldku,mechanik prócz naprawy poradził wymiane pompy wodnej,termostatu,płukanie przewodów wodnych w bloku !!+dobry płyn chłodniczy i wyjaśnił mi że to wyższa temperatura przy spalaniu lpg i długotrwałe (i nie tak uciążliwe wydawało by się!) niesprawności układu chłodzenia są właśnie przyczyna wydmuchiwania uszczelek pod glowicą,teraz już rok jest spoko-może weż pod uwagę jak szybko twoj silnik się rozgrzewa i czy nie jest notorycznie przegrzewany
  
 
Temperatura wg wskaznika jest zawsze ok; tylko podczas postoju (korek) podskakuje znacznie wyzej ale i tak jest jeszcze troche do czerwonego pola
  
 
Cytat:
2005-11-27 16:45:52, HIN pisze:
... co o tym myślicie?? Silnik 1.5 gaźnik zagazowany, przebieg 384 000....


proponuję zacząć banalnie: czy w tym samym miejscu wypala uszczelki? jak wyglądają świece zapłonowe? możliwe że jeden cylinder jest notorycznie przegrzewany, co przy zasilaniu gaźnikowym nie jest takie trudne

albo..... gówniane uszczelki, poważnie mówię, sprzedawca w sklepie kiedyś stwierdził że ma sporo reklamacji na uszczelki pewnej firmy (tajemnica handlowa ) i o dziwo firma uznaje te reklamacje