2000 obr/min na jałowym - pomocy.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich.
Mam następujacy problem.
Przeczyściłem silnik krokowy zgodnie z tą poradą Czyszczenie krokowca w monowtrysku i teraz mam obroty na jałowym rzędu 2000, zaraz po włączeniu silnika dochodza nawet do 2500-2800 potem utrzymuja się w granicach 1800-2000.
Mój silnik to monowtrysk 1.4.
Poradzcie mi co moge zrobić, wyregulować etc.
Dodam że obraoty są zarówno na PB jak i LPG.
Pozdrawiam all
  
 
mam podobny problem tylko ja mam na biegu jałowym nawet 4000 obr./ minute, oczywiście nie zawsze raz jest normalnie około 900 obr./ min a raz sobie skacze prawie do 4000obr./min jak mu sie podoba. Silnik krokowy jest podobno OK, a przyczyną tego co sie dzieje jest ten potencjomter/regulator co jest przy krokowym( te małe cos - najeczęsciej czerwonego koloru) :/ i podobno jest to bardzo drogie. Czy wie ktos ile dokładnie???? a może idzie to jakoś naprawić????
  
 
to czerwone(najczęściej)to jest czujnik położenia przepustnicy(nie rozbieralny zresztą)i to on jest przyczyną.Można spróbować go zamoczyć i wypłukać w benzynie ekstrakcyjnej(u mnie pomogło i na razie jest ok)albo założyć drógi dobry
  
 
tak, pomaga przeczyszczenie czujnika polozenia przepustnicy,.... poszukaj w moim watku liked garage.. tam jest opis jak go rozebrac i wyczyscic... ale z tym trzymaniem obrotow to normalka w czasie jazdy na luzie np.... jak staniesz to spadaja do 900
  
 
to znaczy gdzie mam poszukac? sory ale nie rozumie
  
 
Cytat:
2005-11-09 18:59:27, yamaha2000 pisze:
to znaczy gdzie mam poszukac? sory ale nie rozumie


tutaj masz link do innego watku w ktorym na samym poczatku jest opis naprawy potencjometra
  
 
mam ten sam problem wymienilem ten czujnik przpustowosci na nowy dalem 150zl i dalej obroty na 2000 ale naszczescie mam lpg i na tym chodzi dobrze ale podobniez przyczyna tego moze byc jeszcze sonda lamda
  
 
jutro spróbuje rozebrać te czujnik przepustowości, pokombinuje i zobacze jaki będzie efekt. Choć jak tobie nie pomogło to nie wiem czy jest sens.....choć w sumie 2000obr./min bym wytrzymał ale te moje 4000obr./min mnie rozwala :/ a może teraz musisz jeszcze krokowy sprawdzić?
  
 
Ja miałem podobny problem zawsze mi sie to działo tylko w zimę , jeżdze na LPG i odłonczyłem silniczek krokowy u mnie to pomogło,lecz teraz nie mam ssania ale odpala bez nego na strzała.
  
 
sprobuj odlaczyc akumulator na 20 minut . POzniej podlacz i poczekaj 5 minut. powinno cos pomoc ;]
  
 
mialem ten sam problem, wyczyściłem krokowca i nic!!! dalej 3000 obrotów. nie chciałem kombinować z regulatorem przepustnicy tylko jeszcze tego samego dnia wyjąłem drugi raz krokowca, zalałem wd40 wydmuchałem kompresorem i sam byłem w szoku bo już miesiąc jest OK...
Pozdro 4all
  
 
Moi drodzy zacznijcie może od odłączenia akumulatora na jakieś 20 min. i poprawnie zaadoptujcie silnik. A jeśli nie pomoże weźcie się za TPS. pozdrawiam