BMW e34 520i 24V + Sekwencja Autronic"a -> gasnie za 1 razem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Mam BMW e34 520i 24V z '93 z silnikiem m50 i wlasnie zalozylem do niego gaz. Instalacja SSW Mistral na Autronic'u. Samochod na gazie chodzi pieknie - przyspiesza ladnie, pracuje rowno - jak na benzynie, tylko ze... jak jest cieply.

Jak jade rano do pracy -> wiadomo, zapalam na benzynie, diody zaczynaja mrugac, po chwili zaczynaja mrugac szybko (gotowosc do przejscia na gaz) powyzej okolo 2000rpm nastepuje przelaczenie na gaz i.... dupa zbita -> zaczyna gasnac, szarpie jak sie wciska pedal gazu.. musze znowu przelaczyc na benzyne, pojezdzic jeszcze troche, az sie silnik duzo bardziej rozgrzeje i juz wtedy wszystko jest ok.

Bylem z tym u gaziarza -> costam pozmienial, ustawil zeby byla wysza temperatura przelaczania i.. dalej jest to samo.. za 1-szym razem gasnie.

Co z tym zrobic?

pozdrawiam
  
 
Ja bym się przejechał z laptopem i sprawdził co dokładnie dzieje się z czasami wtrysku po tym przełączeniu na gaz przy zimnym silniku.
  
 
a ile dałeś za te instalacje i jaki to rodzaj?wtrysk,sekwencja?Ja mam takie samo auto też m50 i chce załozyć gaz i nie wiem jaki i co..może gg 1 2 4 8 7 0 2 .Pozdrawiam
  
 
W temacie jest przeciez napisane -> Sekwencyjny wtrysk SSW Mistral na podzespolach Autronic'a -> 4986,14 PLN z zatankowanym zbiornikiem.

Moze wystarczy zmienic swiece??? Ma ktos jakis pomysl?

pozdrawiam
  
 
Skoro myślisz o wymianie świec to może od razu powiedz w jakiej kondycji są te świece oraz kable WN, cewka zapłonowa...
  
 
Cytat:
2005-11-22 13:27:04, piter34 pisze:
Skoro myślisz o wymianie świec to może od razu powiedz w jakiej kondycji są te świece oraz kable WN, cewka zapłonowa...



Nie mam kabli WN.. w e34 jest cewka od razu na swiecy. A poza tym teraz to juz sie calkiem pier....li. Ostatnio nawet na benzynie obroty mi spadaja bardzo powoli, albo spadaj az do zera i gasnie. POza tym mam wyczuwalnie mniej mocy niz przedtem, nawet na benzynie... ehhh.. pier..lony LPG! w nastepnym samochodzie juz nie zaloze.

Pozdrawiam
  
 
Mialem identyczna sytuacje w swoim samochodzie mam ta sama instalacje.Czy mialaes tak od samego poczatku czy dopiero po jakims czasie??
U mnie problem rozwiazal sie po tym jak wykrecilem wtryskiwacze od gazu i wlozylem do miski z nafta zeby sie odmoczyly i w tym samym czasie przeczycilem filtr gazu.Filtr gazu to taka okragla wkladka srednica oklo 3 cm i grubosci z 2 milimetrow a pod nia jest taka jakby sprezynka metalowa bardzo poskrecana przedmuchaj to wszystko powietrzem , u mnie bylo tam bardzo duzo syfu po pol roku jezdzenia.
  
 
witam, pi3s - nie wkurzaj sie na instalacje ale chyba pomysl o zmianie gazownikow - na 100% wina lezy w nich. ja mam kolejne auto na gazie i poprzednie auto na gazie nie do konca jezdzilo i zmienilem auto wraz z warsztatem i teraz jest miodzio. pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-11-29 19:27:31, syciu pisze:
witam, pi3s - nie wkurzaj sie na instalacje ale chyba pomysl o zmianie gazownikow - na 100% wina lezy w nich. ja mam kolejne auto na gazie i poprzednie auto na gazie nie do konca jezdzilo i zmienilem auto wraz z warsztatem i teraz jest miodzio. pozdrawiam



Dokładnie
  
 
Cytat:
2005-11-29 19:27:31, syciu pisze:
witam, pi3s - nie wkurzaj sie na instalacje ale chyba pomysl o zmianie gazownikow - na 100% wina lezy w nich. ja mam kolejne auto na gazie i poprzednie auto na gazie nie do konca jezdzilo i zmienilem auto wraz z warsztatem i teraz jest miodzio. pozdrawiam



zrobilem diagnostyke zaplonu i wyczyscilem silniczek krokowy i od razu jest lepiej. Jeszcze cos mi sonda lambda wariuje albo uklad wydechowy jest nieszczelny - na pomiarze wyszlo 3,35 % tlenu a powinno byc 0,5 %. Gazownik jest raczej dobry, chociaz troche opryskliwy. Odprowadzilem dzisiaj samochod do warsztatu BMW.. poczekamy, zobaczymy.. narazie jestem dobrej mysli.

pozdrawiam