| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2005-11-30 10:34:03
|
kusy Czarna Bestia B Ostrołęka | 2005-11-30 15:29:10 Proponowałbym sprawdzić ładowanie jakimś voltomierzem. Może być regulator napięca lekko kopnięty i buja napięciem. Napięcie (podczas pracy silnika) powinno być od 13,8 V (przy włączonych światłach) do 14,2V (przy wyłaczonych wszystkich odbiornikach). I nie powinno być żadnych zachwiań napięcia, niezależnie od obrotów silnika.
------------- To był sen! |
kusy Czarna Bestia B Ostrołęka | 2005-11-30 15:31:44 Proponowałbym sprawdzić ładowanie jakimś voltomierzem. Może być regulator napięca lekko kopnięty i buja napięciem. Napięcie (podczas pracy silnika) powinno być od 13,8 V (przy włączonych światłach) do 14,2V (przy wyłaczonych wszystkich odbiornikach). I nie powinno być żadnych zachwiań napięcia, niezależnie od obrotów silnika.
------------- To był sen! |
kufcio Omega C 2,2 DTI --- | 2005-11-30 17:54:08 u mnie jest to samo ale zaraz po zapaleniu, po przygazowaniu swiatelka mocniej sie pala i juz tak zostaje do nastepnego porannego rozruchu |
Benitez Opel Omega B Caravan Tczew | 2005-12-01 08:06:51 Witam!!! U mnie to samo, przez ok 2-3 sek. ładowanie dobra, jak sie sprawdza, bo następuje to tylko na porannym rozruchu przez chwileczke i wraca do normy. |