MotoNews.pl
  

Spadają obroty przy skręconych kołach, co to???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam taki problem że przy skręconych kołach na maksa spadają obroty i coś piszczy, czy tak jest w 1,6 gsi a może siada mi pompa wspomagania??? pomocy koledzy.Może ktoś z was zna dobrego mechanika w białymstoku.
  
 
Jeżeli masz wspomaganie JKC to niedopuszczalne jest !!! skręcanie kół do oporu

  
 
jak mam sprawdzić czy to jkc ???
  
 
jeszcze mam jedno pytanko chciałbym zmienić części zawieszenia kto zna może jakąś hurtownię z częściami (w miare dobre ceny bo w Białymstoku okropne złodziejstwo) chodzi mi o części nowe
  
 
Chociażby po chłodnicy wspomagania zainstalowanej wewnątrz przedniego pasa,
ale zasadą nie jest to abyś wiedział jakie masz wspomaganie, a tylko to abyś nie "łamał" do końca kierownicy (do oporu) - aż takie zakręty pokonujesz ?
  
 
w plusach wystepowaly przewaznie wspomy JKC czyli koreanskie
u mnie obroty tez spadaja jak skrecisz kolami do samego konca,a jesli Ci piszczy to naciagnij pasek od wspomy i powinno pomoc
  
 
Zakręty zakrętami ale przy parkowaniu to czasami trzeba się nagimnastykować aby się gdzieś (Poldkiem) wcisnąć
A przy wspomie ZF-a też niedobrze bo przy max skręceniu kół czy to w prawo czy w lewo coś syczy. nie wiem co ale tak jest we wszystkich Plusach jakie widziałem
Ale przecież po to są ograniczniki skrętu aby wspomaganiu nic się nie działo. To teraz to co, mam zawracać na 10 razy zamiast na 3
  
 
Cytat:
2005-12-02 19:49:59, Martini81 pisze:
Ale przecież po to są ograniczniki skrętu aby wspomaganiu nic się nie działo.


Właśnie w JKC ich nie ma
  
 
syczy ,zgrzypi i piszczy takie male cos jak zawor przelewowy.

ewentualnie pasek oile jest klinowy/ fiaty mialy zebaty/ i nie naciagniety.


ale ogolnie rzecz biorac kazdy uklad wspomagania tak ma.

poprostu trzeba krecic kierownica do konca i troszke popuscic.
  
 
Cytat:
2005-12-02 19:49:59, Martini81 pisze:
Zakręty zakrętami ale przy parkowaniu to czasami trzeba się nagimnastykować aby się gdzieś (Poldkiem) wcisnąć A przy wspomie ZF-a też niedobrze bo przy max skręceniu kół czy to w prawo czy w lewo coś syczy. nie wiem co ale tak jest we wszystkich Plusach jakie widziałem Ale przecież po to są ograniczniki skrętu aby wspomaganiu nic się nie działo. To teraz to co, mam zawracać na 10 razy zamiast na 3


Buczy bo pompa redukuje cisnienie oleju - utrzymywanie tego stanu powyzej 20 sekund grozi zniszczeniem pomy.
  
 
Cytat:
2005-12-02 20:18:40, road_runner pisze:
Buczy bo pompa redukuje cisnienie oleju - utrzymywanie tego stanu powyzej 20 sekund grozi zniszczeniem pomy.



Prawidłowa odpowieź, a pasek też można sprawdzić... i stan oleju w zbiorniczku...
  
 
To mnie uspokoiliście, bo już zacząłem myśleć że każdy Plus jest popsiuty
Pasek naciągnięty, olej od wspomy na pokładzie też jest. Aż takim głąbem technicznym nie jestem, bez przesadyzmu Takie rzeczy sprawdzam przed każdym dłuższym wyjazdem
  
 
No to dla mnie jakaś nowość. Do tej pory myślałem, że pompa jest zabezpieczona przed przeciążeniem. A instrukcja obsługi na ten temat milczy.