Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2005-12-02 19:26:21 Jeżeli masz wspomaganie JKC to niedopuszczalne jest !!! skręcanie kół do oporu
|
andrzejzet Bialystok | 2005-12-02 19:37:55 jak mam sprawdzić czy to jkc ???
|
![]() BartekN Miłośnik FSO FSO Atu/VW Passat St-ce/Lublin | 2005-12-02 19:45:40 w plusach wystepowaly przewaznie wspomy JKC czyli koreanskie
u mnie obroty tez spadaja jak skrecisz kolami do samego konca,a jesli Ci piszczy to naciagnij pasek od wspomy i powinno pomoc |
![]() Martini81 Miłośnik FSO Opel Omega B sedan Oslo Norge | 2005-12-02 19:49:59 Zakręty zakrętami ale przy parkowaniu to czasami trzeba się nagimnastykować aby się gdzieś (Poldkiem) wcisnąć
A przy wspomie ZF-a też niedobrze ![]() Ale przecież po to są ograniczniki skrętu aby wspomaganiu nic się nie działo. To teraz to co, mam zawracać na 10 razy zamiast na 3 ![]() |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2005-12-02 20:15:23
Właśnie w JKC ich nie ma |
![]() Qbk Miłośnik FSO - Warszawa | 2005-12-02 20:25:27
Prawidłowa odpowieź, a pasek też można sprawdzić... i stan oleju w zbiorniczku... |
![]() Martini81 Miłośnik FSO Opel Omega B sedan Oslo Norge | 2005-12-02 20:37:52 To mnie uspokoiliście, bo już zacząłem myśleć że każdy Plus jest popsiuty ![]() Pasek naciągnięty, olej od wspomy na pokładzie też jest. Aż takim głąbem technicznym nie jestem, bez przesadyzmu ![]() |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2005-12-02 20:41:33 No to dla mnie jakaś nowość. Do tej pory myślałem, że pompa jest zabezpieczona przed przeciążeniem. A instrukcja obsługi na ten temat milczy. |