Falowanie obrotów-rady

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Macie problemy z przygasaniem silnika po wyluzowaniu , gaśnięciem ale także z podobnymi objawami na benzynie to najpierw zacząć od czyszczenia przepustnicy. Sprawdzić tam gdzie jest odmę spod pokrywy zaworów. Moze byc także lewe powietrze do kolektora.
  
 
Widze ze masz chęci by dobrze radzić.Przy okazj znalazłem to "falowanie".Owszem u mnie przy walnych obrotach(jak są oczywiśćie czasem) było to falowanie. 800 zaraz 1000,700,900 i tak w kółko.Sprawdze moze jutro.A jak tą przepustnice wyczyścić?Trzeba zciagać cały kolektor?wykręcić gażnik? Niewiem.Może od góry jakimś patykiem z watą?Moze byc kanał brudny?Przepustnica sie zacinać?Tak sama? A odnośnie tej odmy to co?A ta odma musi być?Nie psuje roboty.W sumie to jej nie zciągne chyba ze na próbe bo dymi? Oczywiście w moim Caro 1.5 U mnie te fale były również na bęzynie.Pozdrawia
  
 
Cytat:
2005-12-04 22:29:26, Robson83 pisze:
Widze ze masz chęci by dobrze radzić.Przy okazj znalazłem to "falowanie".Owszem u mnie przy walnych obrotach(jak są oczywiśćie czasem) było to falowanie. 800 zaraz 1000,700,900 i tak w kółko.Sprawdze moze jutro.A jak tą przepustnice wyczyścić?Trzeba zciagać cały kolektor?wykręcić gażnik? Niewiem.Może od góry jakimś patykiem z watą?Moze byc kanał brudny?Przepustnica sie zacinać?Tak sama? A odnośnie tej odmy to co?A ta odma musi być?Nie psuje roboty.W sumie to jej nie zciągne chyba ze na próbe bo dymi? Oczywiście w moim Caro 1.5 U mnie te fale były również na bęzynie.Pozdrawia



Witam. w twoim wypadku jeśli coś z przepustnica to wystarczy popsikac na nie WD-40 . ale możesz mieć takze problemy z serwem od hamulcow, cewka zaplonowa,reduktor jeśli jest podcisnieniowy.