| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-10-20 11:13:21 I jak myślisz znowu mamy zgadywać? Po pierwsze szczególy, po drugie już było na forum, poszukaj. |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-10-20 20:19:12 Eeee tam zwyczajnie Ci się nie chce.
Ile ma przelatane instalka (może do regeneracji/wymiany reduktor)? Jaki producent (Landi, BRC, Lovato?). Która generacja (z kompem czy bez)? Kiedy wymieniany filtr gazu? Co ze świecami, kablami, cewką WN, palcem rozdzielacza? Człowieku zgadywać to można do bólu. A wystarczy usiąść i cierpliwie, poświęcając parę godzin, przejrzeć forum i na pewno wszystko o czym napisałem tam znajdziesz. |
gadas Renault Scenic Piaseczno | 2005-10-21 07:55:40
Wszystko było wymieniane nie wcześniej niż 10kkm temu. Filtry też.
Moim zdaniem tu nie ma co zgadywać. Albo ktoś wie co jest grane (bo jest fachowcem lub po prostu ma doświadczenie z podobnymi objawami) albo nie. Instalacja gazowa II-giej generacji to nie jest znowu jakieś cudo techniki z wysublimowanymi, tajemniczymi rozwiązaniami. Ja się na tym po prostu nie znam i nie mam doświadczenia, a potrzebuję szybkiej pomocy od osób będących jak najbardziej doświadczonych. Dlatego pytam - ot co... |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-10-21 08:23:02 Gadas, a jak myślisz o czym napisałeś post wyżej? Podałeś istotne szczegóły dotyczące eksploatacji swojej instalacji. Gdybyś zrobił to od razu, nie byłoby tej jałowej dyskusji, tylko już konkretne odpowiedzi, a tak pewnie wielu czytających już się zniechęciło do Twojego wątku i go olewa.
Ale wracając do tematu, jeśli na benzynie jest wszystko w porządku (tzn. silnik pracuje równo, bez zastrzeżeń odpala bez problemu itp. ) i jak piszesz, że membrany Masz nowe, to ponieważ jest to druga gen. to przyczyn może być kilka:
1. Sonda lambda. 2. Regulacja parownika. 3. Regulacja kompa LPG. 4. Niedogrzany parownik. I rzecz prozaiczna niska temperatura powietrza na zewnątrz, oraz membrany kiepskiego producenta (tanie podróby), które bardzo szybko się "wyciągają" i nie pracują tak jak powinny. A tak na marginesie, to jaki lekarz wystawi Ci diagnozę bez szczegółowego wywiadu .
Życzę powodzenia. |
gadas Renault Scenic Piaseczno | 2005-10-21 08:34:03 Wreszcie coś. Mimo wszystko dzięki. I przepraszam jeśli Cię zdenerwowałem.
pzdr |
domadm Laguna II Grandtour Katowice | 2005-10-21 16:04:31 Tak sobie czytam o tych objawach:
"Od kilku tysięcy kilometrów systematycznie rosło mi zużycie gazu (na benzynie ok.) - w tej chwili jest większe o 2l. Jednocześnie ostatnio zacząłem mieć czasami następujące objawy: falowanie na wolnych obrotach, delikatne szarpnięcia (zadławienia) przy przyspieszaniu. " i kurcze widzę, że na mojej instalce V-generacji(!) mam podobne problemy!!! Zrobiłem na niej już ponad 10 tys. Tak po 2-3 tysiącach zaczęły opadać wolne obroty, pojawiło się szarpanie przy przyspieszaniu i zużycie też jakby większe. No i coś jakby oleju zaczęło lekko ubywać (zwykle obniżał się trochę poziom do następnej wymiany, ale teraz szybciej ubywa). Macie jakieś pomysły??? Instalka icom JTG. Pozdrawiam |
Danek Audi 80 B4 2.0 + LPG Ostrołęka | 2005-10-21 16:49:52 Domadm, w V gen. gazem steruje komp benzynowy. To zupełnie inna bajka. Niestety tu Ci nie pomogę, bo się na tym nie znam na tyle, żeby zabierać głos. |
domadm Laguna II Grandtour Katowice | 2005-10-24 10:48:49 No właśnie, miałem nadzieję że w V.gen już nic nie da się spartolić.
A jednak się da....
|
carton_king Omega Polanica Zdrój | 2005-12-05 19:12:54 Hej Domadm,
Doszedłeś juz do tego , co jest przyczyną twoich problemów z icom JTG ? pytam bo tez mam zamiar zalozyc taką instalację. pozdrawiam konrad |