PRZEWÓD PALIWOWY - PĘKA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem z jednym przewodem paliwowym w silniku 1,8 . Jest to przewod ,ktory sklada się przewodu metalowego/gumowego wygiętego ,ktory z jednej strony dokrecony jest kluczem nr.24 do listwy przy silniku a z drugiej idzie pod samochód i przykręcony jest do przewodu sztywnego metalowego, który to idzie bezpośrednio do zbiornika paliwa. oryginalny częśc gumowa)mi pękła i zastosowałem łączenie ,czyli dolaczylem nowy gumowy przewod paliwowy i zkręcilem go z tym metalowym opaskami.Niestety dzisiaj mi walnął ,ponieważ przetarl się przy opaskach.Niestety musi być orygnalny poniewaz jest fabrycznie ściskany. Tak więc mam pytanie czy ktoś zna jakieś namiary co to dokładnie jest za przewod i gdzie mogę go dostać ? Niestety w Szczecinie nie udalo mi się .Sprowadzili mi jakiś calkiem inny.Pomocy
  
 
witam
ja kupilem ten przewod uzywany, a przecieranie moze byx skutkiem tego iz jest jeszcze lapka ktora przewod dokreca sie od spodu do ...no wlasnie jak to sie nazywa, dolot?w kazdym razie jak tam na dole nie jest dokrecony to lata i moze sie rpzecierac/pekac
pzdr
  
 
Wiem,że jest tam łapka i u mnie jest ona przykręona. Najpierw walnął mi oryginalny przewod chyba ze starości a teraz zastosowalem łączenie gumowego. Bylo by wszystko ok gdyby przewód gumowy nie uszkadzal się o metalową opaską zaciskową.Oryginalny jest specjalnie zaciskany. A moze wiesz jak tego przewodu szukać ? Jaki jest jego symbol? I ile za niego zaplacileś ? Dzięki za odpowiedź.Pozdrawiam
  
 
wyslalem maile do ludzi z allegro, ikpilem za 20zl
niestety nie wiem jak inaczej mozna szukac..
pzdr