Te kroki to ilość minimalnych ruchów silnika krokowego jakie krokowy może wykonać (otworzyć się lub zamknąć) na polecenie kompa LPG, który te polecenia wydaje na podstawie sygnałów z sondy lambda. Samo ustawienie kompa to nie wszystko

. Może trzeba jeszcze wyregulować parownik. A na jakiej podstawie twierdzisz, że to za dużo? Moje audi, też 2.0, potrafi po mieście teraz wypić 15-15,5/100.
Efekty to widzisz na ekranie podczas zmiany parametrów, np. w zakładce oscyloskop, możesz sobie obejrzeć jak zmienia się otwarcie/zamknięcie krokowego (attuatora) w funkcji obrotów i czasu.
W zakładce bodajże opcje albo konfiguracja jest dość ważny parametr, którym możesz znacznie wpłynąć na spalanie mianowicie punkt neutralny lamby. Dla gazu jest to 0,46 V, zmiana w górę lub w dół zmienia parametry mieszanki na odpowiednio: bogatszą lub uboższą i wpływa na dynamikę auta. Apropo sondy, czy sonda na bank jest dobra? No i jeszcze jedno, zanim zacznie się regulację, trzeba kompa nauczyć średnich wartości. Odpalając przycisk nauka, a potem dopiero cokolwiek zmieniać. I też nie wszystko na raz bo może być tak, że jeden parametr poprawi, ale drugi pogorszy i dalej nie będziesz wiedział co i jak. Aha i na początek daruj sobie zaawansowane ustawienia krokowego bo już całkiem się pogubisz.