MotoNews.pl
  

Czujnik wału korbowego ??? Pomocy bo mnie w robocie zwolnia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie wsadzilem nowy akku super pali i tu nagle przed chwila juz dupa nie odpalil i zostalem stac na stcji benzynowej kreci jak wariat cyka z lewej strony jagby jakis przekaznik przy bezpiecznikach i dupa przytknalem kabel od swiecy do masy nie ma iskry czy mozna w ten spsob sprawdzac powinna byc iskra czy jak ??????????? pomocyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy co sprawdzac

czyzby czujnik wału jezeli tak jak to sprawdzic ile kosztuje i czy jestem w stanie sam wynmienic czy jest w tym modelu cewka to gdzie 1,6 zetec 16v 95 rok bo chce sprawdzic zasilanie i ktory bezpiecznik jest od tego

dzieki
  
 
czujnik jest schowany nad rozrusznikiem z boku bloku tak jest w moim silniku i aby sie do niego dostac musisz wyjasc rozrusznik i tam ukaze sie wtyczka z dwoma kablami do tego czujnika a przykrecona jest jedna sruba TORX
  
 
A ja obstawiam skrzynke bezpiecznikow i zasilanie na cewce zaplonowej. Wchodzi do niej wtyczka z 3 przewodami. Na jedym z nich powinno byc ok. tyle co na akumulatorze. Jesli jest mniej to bryka nie odali. Mialem to u siebie...

Jestli okaze sie ze jest mniej, to podaj z akumulatora bezposrednio zasilanie i auto powinno odpalic...



[ wiadomość edytowana przez: niesztof dnia 2005-12-07 21:54:50 ]
  
 
panowie napiszcie gdzie znajduje sie cewka ale kokretnie zebym ja znalazl i zobaczyl czy tam jest prad i gdzie szukac w bezpiecznikach pradu ktory to jest w skrzynce bezpiecznikow jak sprawdzic pliss
  
 
Podlaczam sie do tematu. Dzis posprawdzalem co sie da. Kody bledow, elektryke, pompe paliwa, przycisk antyuderzeniowy itp. Teraz rozebralem skrzynke bezpiecznikow i zaczalem otwierac przekazniki. Na razie otwarlem zielony i zolty. W srodku w sumie nie ma czego ruszac, bo nasrane niezle. Jutro poprawie wszystkie luty w skrzynce, jak to nie pomoze, to juz nie wiem.
  
 
żółte sa od poduszki powietrzenej nie?
  
 
witam ja mailem taki sam obiaw i mialm zimny lod na skrzynce bezpieczników i nie dawal iskry na cewke zaplonowa moze masz to samo
  
 
a jak to sprawdzic czy to to amperomierz i co ktory przekzanik lub bezpiecznik jest od tego chyba ze obejsc to i podlaczyc z innego miejsca ??? pomozcie bo nie mam czym do roboty jezdzic
  
 
Kurcze, zobacz prad na tej cewce - cewke znajdziesz idac od swiec poprzez przewody zaplonowe. Nie da sie tego minac. Zobacz to koniecznie...
  
 
panowie zrobilem tak idzie kabel do tej niby cewki tam gdzie sa podpiete kable wysokiego napiecia mierzylem gdy nie chcial odpalic mial 8,6 volta prubowalem chyba 20 razy i nic podlaczylem bezposrednio z akkululatora 12 volt zlapal od razu
i teraz pali i ma juz 12 volt a nie 8,6 ocywiscie po odlaczeniu kabelka od akku co odpowiada za to moze jakis przekaznik jak tak to ktory ????
  
 
Kolego mmmmat, problem rozwiazalem. Jak pamietasz(cie) mialem ten sam problem co kolega. Dzis poprawialem luty w skrzynce bezpiecznikow i po tym zabiegu auto normalnie odpala, a na cewce wczesniej mialem tez 8V, a teraz mam 13V i zapala za kazdym razem. Zniknal problem nie wlaczajacej sie pompy i cykania przekaznika. Wiec w 99% masz ten sam problem co ja mialem. Dzieki wszystkim za pomoc, byla nieoceniona
  
 
No to skoro juz wiemy ze wina lezy w zasilaniu cewki, to tak jak napisal kolega, na 99% skrzynka bezpiecznikow... Jak sie do niej dobrac, poszukaj na forum