Zwiększyć osiągi

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak bezpiecznie zwiększyć moc w samochodzie zasilanym gazem.próbował ktoś tych przepływowych magnetyzerów do lpg. może jakieś inne pomysły oczywiście sprawdzone
  
 
Najłatwiej to założyć instalację na podtlenek.
A tak naprawdę:
Zależy w jakiej instalacji. W instalacji którą ja mam zamontowaną - leonardo 2-gen i przy optymalnym ustawieniu miałem parametry lepsze niż na benzynie - przynajmniej w moim odczuciu wielę lepiej przyspieszał. Minus tego że palił 19/100, podobno bardzo dużo daje też montaż wariatora zmieniającego kąt zapłonu oraz inny rodzaj miksera ale tego jeszcze nie sprawdziłem. Co do magnetyzerów i różnego rodzaju chip rezystorów jest to rewelacyjne rozwiązanie dla przeciętnego dresa (podobno świetnie sprawdza sie w turbo dres golfach) i ludzi chcąc tego typu tuningiem zwiększyć swoje ego bo parametrów znacząco nie zwiększą lub ewentualnie rozwalić silnik
  
 
Cytat:
2005-11-12 11:04:35, damian-k pisze:
...(podobno świetnie sprawdza sie w turbo dres golfach) i ludzi chcąc tego typu tuningiem zwiększyć swoje ego bo parametrów znacząco nie zwiększą lub ewentualnie rozwalić silnik



Co to chcesz od Golfa????? Człowieku dziwna jest twoja wypowiedź
  
 
do golfa nie mam absolutnie nic bo jest to bardzo fajny samochód ale śmiać mi się chce z małoletnich wiejskich dresów którzy kupują najczesciej w 80% golfa2 i bardzo niestety nieudolnie próbują go ztuningować. Naogół tuning rozpoczynają od obleśnego podświetlenia podwozia które tak naprawdę nic nie daje następnie turbo paski przez środek samochodu, kolejnym krokiem jest zakup czarnych worków na śmieci aby przyciemnić szyby no i założenie kierownicy wielkosci popielniczki do auta bez wspomagania no bo tak jest cool i można się przed kolegami z siłowni pochwalić. MOżna by jeszcze długo wymieniać, zdaża mi się też widzieć bardzo ładnie i ciekawie przerobione golfy gdzie tylko pogratulować włascicelowi ale to jest niestety proporcja 5:3:1 5- wieśtuning, 3- golfy bez przeróbek, 1 - ładnie przerobiony golf.

[ wiadomość edytowana przez: damian-k dnia 2005-11-12 15:06:13 ]
  
 
Cytat:
pogratulować włascicelowi ale to jest niestety proporcja 5:3:1 5- wieśtuning, 3- golfy bez przeróbek, 1 - ładnie przerobiony golf.



Niestety,szczera prawda.Dlatego niektorzy nie kupią juz golfa albo BMW bo mozna ich przez pomylke zaszufladkowac nieodpowiednio.

Wracajac do tematu to sprawdza sie niewielkie wyprzedzenie zaplonu i zwiekszenie stopnia sprezania.Dla bardziej zacietych mechanikow wyzwaniem bedzie zwiekszenie srednicy przelotu palnika w mixerze aby zniwelowac dlawienie silnika.Efekty gwarantowane.
  
 
Tylko idiota psuje ten piekny samochod. Jedynym sensownym tuningiem jest fabryczny M-pakiet.
Pozdrawiam
  
 
Kupić SMT6 i zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu.

SMT6 poszukac na Allegro.

A jaki lepiej magnetyzerek założyć. Trefny z ALlegro czy przepływowy maksor do gazu?

Nie żebym chciał zakładać. Dopóki innych rzeczy nie porobiłem to nie mam zamiaru zakładac magnetyzerka i wydaje mi się że to ostateczność.
  
 
naczytalem sie o tych magnetyzerach na roznych forach od ludzi ktorzy to mieli i od mechanikow i w 99% jest to pic na wode, nic nie daja po za wyrzuconymi pieniedzmi, co do tuningu to mozna zajac sie silnikiem i jego osprzetem a nie sama instalacja gazowa, poprawic uklad wydechowy, dolotowy, mozna sie pokusic o maly remoncik glowicy, plus nowe pierscionki mozliwosci jest bardzo duzo a jednynym ograniczeniem jest niestety ilosc pieniedzy. a przyspieszyc zaplon warto, lepiej wtedy sie wkreca na obroty.