| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
is155 IS 200 Dziergowice | 2005-12-13 23:36:55 Jakie autko i z jaką elektroniką sterująca? |
bambi55 LSW | 2005-12-14 20:45:12 OPEL VECTRA B 1.6 LOVATO automatic a ten sterownik to Stefaneli !! |
is155 IS 200 Dziergowice | 2005-12-14 21:27:59 Bambi,masz prosty ale niezawodny reduktor,gorzej z elektroniką.
Jedynym i najskuteczniejszym sposobem jest regulacja twej instalacji podczas jazdy testowej. Wczasie postoju śrubą regulacyjną reduktora wyreguluj obroty biegu jałowego tak by obroty silnika były stabilne(jeśli posiadasz najprostszy miernik cyfrowy to podłącz się nim do sondy lambda +miernika na kabel sygnałowy-czarny -miernika do masy,wartość sygnału z sondy powinna się zawierać w granicach od 0,15V do 0,8V i zmieńiać się powinna cyklicznie w górę i w dół) Następnie podnieś obroty silnika do 3000obr/min i sprawdzaj czy sygnał z sondy dalej zmienia sie cyklicznie,jeśli nie to w zależności jaki będzie to sygnał(powyżej 0,45V mieszanka bogata//poniżej0,45V mieszanka uboga)będziesz musiał albo zakręcać śrubę przy silniku krokowym albo ją odkręcać,analogia jak z domowym kranem wody. Jeśli uzyskasz zadowalający efekt na podwyższonych obrotach biegu jałowego,musisz powtórnie sprawdzić bieg przy 850 obrotach. Podczas jazdy reguluj tylko śrubą przy silniku krokowym,idzie za dobrze-zakręcaj,idzie mułowato-odkręcaj(analogia jak z kranem) przyczym jeśli w sieci nie ma ciśnienia to odkręcanie kranu też nic nie pomoże(dla ciebie tą siecią jest reduktor-zakręcasz go ciśnienie spada//odkręcasz go -ciśnienie rośnie).ŁOŁ-NIE MOGĘ SIĘ POZBYĆ NAWYKU BELFRA.SORY. |
bambi55 LSW | 2005-12-14 22:05:57 HEJ!! Dzięki wielkie za opis!! Auto było na kompie i było tak robione jak mi opisałeś, tylko że bez jazdy testowej tylko na postoju, a co do ciśnienia to słabe wychodziło prze zmembrany zuzyte, więc zostały wymienone na nowe-jest już ok, ale jednak na wyzszych obrotach sie delikatnie dusi , sprawdzilem dzis swiece sa ok!! i co moze byc?? Pozdro |