MotoNews.pl

Przenośny odtwarzacz MP3 w maluchu.

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy jest możliwe podłączenie przenośnego odtwarzacza MP3 do głośników w samochodzie bez montowania radia samochodowego?

Nie znam się na tym, ale wiem, że potrzebny byłby jakiś wzmacniacz. Czy da się coś takiego dokupić albo dorobić (oczywiście za sensowną cenę)?

Pozdrawiam wszystkich!

Jasne ze sie da ale glosno to to grac specjalnie nie bedzie bo wiekszosc mp3 ma baaardzo slabiutka moc i moze na sluchawkach gra super ale na jakimkolwiek wiekszym bedzie ciuchutko grac

Ale dac sie da

Lapek

Był już podobny temat na forum. Najlepiej podłączyć chyba pod wzmacniacz taki przenośny odtwarzacz (kupisz jakiś przeciętny wzmacniacz chociażby na allegro), tylko o ile dobrze pamiętam ktoś miał małe problemy z prądem i robiły się zakłucenia czy tam wogóle nie chciało grać, musiałbyś odszukać temat i zobaczyć jak sobie autor tamtego wątku z tym poradził.

polecam safari 5 bedzie robic jako wzmacniacz, wcisniesz gdzies pod siedzenie, jesli chcesz oczywiscie jak najtanszym kosztem, no i wiadomo powalac to nie bedzie. z tylu jest takie gniazdo, wystarczy podpiac sie do niego od srodka lub tez odpowiednia wtyczka, wyprowadzic kabel z "małym jackiem" czy tam z czym Ci pasuje i śmiga

[ wiadomość edytowana przez: zadi dnia 2005-12-15 23:44:57 ]

kup jakiś normalny wzmacniacz podłącz sygnał z mp3 playera poprzez kabel chinch/jack i niemoze nie hulać bedzie nawet bdb grało jak mp3 player jest dobry :] pozdrooofki jak chcesz odezwij sie na priv to ci powiem co i jak !!