Cześć!
Mam pytanie do speców od reduktorów:
Jak sprawdzić, którą mam wersję reduktora i jaki ma wydatek?
Naklejka z oznaczeniem ciśnienia została specjalnie zerwana przez instalatorów i pozostało tylko ...00 mbar. O ile się orientuję to jest to reduktor jednokomorowy.
Założony jest do Renault Safrane 3.0 V6 167 KM w automacie, komputer to STAG 200-6, wtryski Valtec.
Całość nie chodzi najlepiej, za to kopci ponad 20 / 100 przy delikatnej jeżdzie po mieście!!!!!
Byłem w innym warsztacie i orzekli, że ten reduktor mogę sobie włożyć do Malucha a nie 3.0 V6

, a poza tym mam pomyloną kolejność podłączenia wtrysków: np. na 1 cylindrze mam wtryskiwacz 3, na 5 cyl. wtrysk. 1, itd.
Czy ten sterownik nie gubi się przy tak spieprzonej instalce wtrysków?
Próbowałem zmienić podłączeni kostek, aby na 1 był 1, na 3 - 2, na 5 - 3 itd ale było jeszcze gorzej...
Komputer nie jest w stanie się autoprogramować....
kłopoty można byłoby jeczsze długo wymieniać...
Dzięki
Cześć!