MotoNews.pl
6 Escort 1.8 16V Problem ze strzałami (128811/0) - NT
  

Escort 1.8 16V Problem ze strzałami

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!! Juz kiedys pisałem na jego temat a wiec rozwinę wątek o nowe próby zrobienia cos z tym gazem.

Według gazowników wystrzały w moim essim przy 1800 obrotach i szarpanie po 2000 obr to wina cewki. Podjechałem na znajomy szrot i dali mi od 16V 1.6. Podpiąłem....to samo nadal strzały. Próbowałem juz wszystkiego oprócz kabli które sa prawie nowe(nawet gazownia osądziła ze sa ok, świeczki tez) Przeczyscili cała instalacje, regulowali kombinowali i nic. Dalej to samo!!!

Moze ktos z was mi pomoze rozwiazac ten problem??

Prosze was o POMOC juz nie wiem co robic

Mówili jeszcze ze mały procent szans ale jest że zawory mogą być padniete i dlatego strzela
  
 
a może napiszesz jaką masz instalkę i jaki kolektor??


a filtr powietrza wymieniałeś ??
  
 
instalacja i osprzet LOVATO. Filtr powietrza, gazu itp juz dawno wymienione. Czytam tak powoli , i moze to jednak te kalble , kopułka lub palec?? Jak myslicie ?? Mozna wykluczyc te zawory?? Auto ma juz 220tys przejechane. Na gazie moze z 20-30 tys.

Co jest koledzy?? Co robić??
  
 
i nie rozumiem jaki kolektor?? troszke laikiem jestem
  
 
z którego roku masz escorta i czy nad pokrywą zaworów idzie przewód powietrza do kolektora czy leci bolkiem od filtra powietrza??

a instalka to II gen. czy IV (wtrysk gazu)??

1,6 16V nie ma ani kopułki ani rozdzielacza, iskra jest podawana z modułu
  
 
Cytat:
2005-12-22 23:18:45, mss pisze:
z którego roku masz escorta i czy nad pokrywą zaworów idzie przewód powietrza do kolektora czy leci bolkiem od filtra powietrza??

to jest 1992r. nad pokrywą idzie


a instalka to II gen. czy IV (wtrysk gazu)?? chyba II wtrysku gazu na pewno ni ma


1,6 16V nie ma ani kopułki ani rozdzielacza, iskra jest podawana z modułu
tto co oni kręca ?? a mój co ma?? cewkę czy aparat ?? Oni juz sami nie wiedza chyba co gadaja??

Najpierw mi mówili ze to aparat;/


  
 
potocznie można nazwać to aparatem zapłonowym, ale taskjak pisałem kopułki i rozdzielacza tam nie ma , iskra sterowana jest elektronicznie a nie mechanicznie

zresztą zapraszam na forum Escorta , tam dowiesz się więcej ,nie tylko o LPG
  
 
wiec wchodza w gre te kable czy uwazasz ze cos innego??

A moze zawory??

qrcze sam juz nie wiem o co mu chodzi;/
  
 
Cytat:
2005-12-22 23:33:58, mavil86 pisze:
wiec wchodza w gre te kable czy uwazasz ze cos innego?? A moze zawory?? qrcze sam juz nie wiem o co mu chodzi;/



zawory raczej nie , bo są luz jest kasowany hydraulicznie w silnikach ZETA lub ZETEC

wstaw dobre świece motorcrafta platinum, nowe przewody i może cos z tego będzie, chociaż moim zdaniem go dobry gazownik powinien sobie z tym poradzić
  
 
a ustawienia kompa?? on przy mrozach wogóle nie pali!! musi sie rozgrzać do odpowiedniej temperatury i dopiero prze·łaczy na gaz. I to nie zawsze!!!
Dzisiaj to juz przegiecie pały bvyło. Dojechałem do pracy na benzynie, silnik cieplutki a on i tak nie przełaczył, przy wbicu na gaz obroty spadaja i silnik gaśnie. Ostatnio wymieniłem cały układ wydechowy i jest jesczze gorzej!!

Kable iświece sa z lutego tego roku, motocrafty , świeczki też, mozliwe zeby po takim czasie padły?? Mi sie nie wydaje zeby problem był az tak błachy;/

  
 
Jeszcze poczytałem na innych forach ze moze siedziec parownik?? Cewka przy parowniku??

Gazownik mówi ze podmieni i sie zobaczy??


Warto próbowac czy macie moze hjesczze cos innego na mysli??
  
 
Mavil, a jak Ci gaśnie po przełączeniu na LPG to parownik też jest gorący?
  
 
raz sprawdzałem i był ciepły i dalej nie chciał odpalic
  
 
Filtr gazu, parownik, elektrozawory, regulacja. To tyle co mi przychodzi do głowy.