MotoNews.pl

Wymiana silnika w polonezie caro plus

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Szanownych Klubowiczów!

Przepraszam za głupie pytanie, jestem kompletnym laikiem. czy wymiana silnika w polonezie caro plus z 1997 na diesla 1,9 D citroena jest możliwa i opłacalna? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi, Igor

Cytat:
2005-11-29 13:55:09, igor_am pisze:
Przepraszam za głupie pytanie (...)

Nie ma głupich pytań mogą być jedynie głupie odpowiedzi

dlaczego chcesz zmienić akurat na diesla? czy twój aktualny silnik wyzionął ducha?

przepraszam że się wtrącę ale obecne tendencje na rynku cen paliw nie są zachęcające...

No problemów parę by się znalazło...

- trzeba znaleść niezajeżdzony silnik diesla
- do tego belkę przedniego zawieszenia, tylni most, czy skrzynia pasuje to nie wiem, elektrykę, osprzęt - najlepiej mieć drugiego diesla...
- poza tym jak napisał szanowny kolega Momik tendencje nie są zachęcające
- i na koniec - jeśli nie masz drugiego Poldka do przekładki i dodatkowo nie znasz sięna tym (czyli będziesz musiał zatrudnić warsztat) to taniej Ci wyjdzie (i teraz i w późniejszej eksploatacji) remont dotychczasowego silnika i założenie gazu...

Popieram przedmówców, rynek paliw wyglada dzisiaj nieciekawie, patrząc na relacje cen beny do ON wypadają czasami tak że ON jest droższy od beny tak wiec z ekonomicznego punktu widzenia jest to poczęści nieopłacalne, bo jeżeli autem pokonujesz tylko krótkie odcinki to niestety ale bedzie ci spalać tyle samo ON co i beny, znam przykład z życia, zimą Citroen Berlingo 1.9 TDi potrafił wciągnąć w mieście 11 litrów ON/100km robiąc tylko krótkie odcinki tak wiec proponowałbym sie zastanowić nad tym i albo doremotnować swojego albo pokusić sie o 1.4 Roverka z LPG.