903 zgasł i trup

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chodizl na wolnych sobie silniczek, zalewalem go plynem chlodniczym, poszedlem nachwile do domu po czapeczke, wychodze a silnik nie chodzi. wchodze, krece rozruchem i nic, mozna krecic i krecic. jak krece to spalinki normalnie wylatuja wydechem itp, wsyztskie kabelki na sowim miejscu.co jest grane?
  
 
a gdzie wlewałes do baku?
  
 
very funny
  
 
jak jest iskra to pewnie paliwka nie ma a jak jest paliwko pewnie zatkany gaźnik
  
 
oj toki zal mi ciebie - tyle sniegu a Ci autko nie bangala:/
  
 
juz bangla

swiece wymienione, te dupy lekko dawaly raz byla iskra raz nie na dwoch.

  
 
i trza było tak lamentować?
  
 
Toki - wsyztsko w normie. U mnie tak sie dzialo z poczatku

jak mowi Hudy - 903 nielubia maluchów.
  
 
a powiedzcie mi drodzy...jak sprawdzic dzialanie kabli WN...bo chyba mi niedomagaja ale nie jestem pewien...i wczoraj probowalem je sprawdzic miernikiem uniwersalnym ustawilem w polozenie do mierzenia omow czyli oporu chyba ;] nie wiem...w kazdym razie na kablu z 1go cyluindra wskazywal o 2 jednostki mniej niz na pozostalych...i nie wiem....bo cos mi zle pali na jeden gar...swiece wymienilem i jest tak samo....jak sprawdzic?
  
 
dajac nowe. Ja tak zrobilem. Koszt niewielki - jelsi niebedzie roznicy - zawsze sie przydadza pozniej.
  
 
tak jak pisze Pat, nie ma sensu sie z tym babrać tylko kupić nowe
  
 
ok...tymczasem spozywam dalej komandosa ;]
  
 
i jest git
  
 
Na pierwszym cylindrze opornosc moglabyc mniejsza bo kabel krotszy, oornosc zmienia sie wraz z dlugoscia kabla
  
 
a tu Cie zdziwie...bo po pierwsze pierwszy w 900tce to ten od kola pasowego [przynajmniej wg mojej wiedzy] a po drugie tam leci dosc dlugi przewod [byl krotszy] i akurat na wszystkich opornosc taka sama, a na tym jednym mniejsza ;/..poza tym nic innego do glowy mi nie przyszlo jak zmierzenie oporu...a teraz i tak kupilem juz przewody...i chyba jest lepiej choc nie do konca jestem pewien bo kupilem za 45 zyli komplet do 900tki...ale ja mam umieszczone cewki u gory komory silnika a nie na pokrywie rozdzadu [przewod 4go cylindra-najkrotszy byl za krotki wlasnie ze wzgledu na umieszczenie tych cewek]...wiec oddalem i kupilem przewody od CCS'a bo byly dluzsze i zamontowalem...tylko jedna fajka jakby byla troche luzna na swiecy ;/ ale juz mi sie nie chce tego wymieniac...w kazdym badz razie dalem za nie 27 zyli!!! skad taka roznica w cenie..nie mam pojecia...oby bylo dobrze ;] pzdr
  
 
Cytat:
2006-01-01 15:13:13, maskekk pisze:
Na pierwszym cylindrze opornosc moglabyc mniejsza bo kabel krotszy, oornosc zmienia sie wraz z dlugoscia kabla



Teoretycznie myślisz dobrze. Tyle, że kable zapłonowe maja stałą oporność.
  
 
heh tylko całkiem wgłebiając sie w temat opornosci to moze byc na kazdym kablu taka sama wystarczy odpowiednio dobrana srednica