| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2005-12-31 13:01:53 a gdzie wlewałes do baku? |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-12-31 13:04:54 very funny |
![]() _Arti_ Opel Bieruń | 2005-12-31 13:09:14 jak jest iskra to pewnie paliwka nie ma a jak jest paliwko pewnie zatkany gaźnik |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2005-12-31 13:23:09 oj toki zal mi ciebie - tyle sniegu a Ci autko nie bangala:/ |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-12-31 13:34:21 juz bangla
swiece wymienione, te dupy lekko dawaly raz byla iskra raz nie na dwoch.
|
gumbas5 F&F Sympatyk German Style Katowice | 2005-12-31 14:05:55 i trza było tak lamentować? |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-12-31 17:30:41 Toki - wsyztsko w normie. U mnie tak sie dzialo z poczatku
jak mowi Hudy - 903 nielubia maluchów. |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-12-31 17:47:47 a powiedzcie mi drodzy...jak sprawdzic dzialanie kabli WN...bo chyba mi niedomagaja ale nie jestem pewien...i wczoraj probowalem je sprawdzic miernikiem uniwersalnym ustawilem w polozenie do mierzenia omow czyli oporu chyba ;] nie wiem...w kazdym razie na kablu z 1go cyluindra wskazywal o 2 jednostki mniej niz na pozostalych...i nie wiem....bo cos mi zle pali na jeden gar...swiece wymienilem i jest tak samo....jak sprawdzic? |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2005-12-31 18:28:24 dajac nowe. Ja tak zrobilem. Koszt niewielki - jelsi niebedzie roznicy - zawsze sie przydadza pozniej. |
gumbas5 F&F Sympatyk German Style Katowice | 2005-12-31 18:33:08 tak jak pisze Pat, nie ma sensu sie z tym babrać tylko kupić nowe |
ulik87 900tka Nałęczów | 2005-12-31 18:36:48 ok...tymczasem spozywam dalej komandosa ;]
|
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-01-01 01:39:42 i jest git |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2006-01-01 15:13:13 Na pierwszym cylindrze opornosc moglabyc mniejsza bo kabel krotszy, oornosc zmienia sie wraz z dlugoscia kabla ![]() |
ulik87 900tka Nałęczów | 2006-01-02 17:17:43 a tu Cie zdziwie...bo po pierwsze pierwszy w 900tce to ten od kola pasowego [przynajmniej wg mojej wiedzy] a po drugie tam leci dosc dlugi przewod [byl krotszy] i akurat na wszystkich opornosc taka sama, a na tym jednym mniejsza ;/..poza tym nic innego do glowy mi nie przyszlo jak zmierzenie oporu...a teraz i tak kupilem juz przewody...i chyba jest lepiej choc nie do konca jestem pewien bo kupilem za 45 zyli komplet do 900tki...ale ja mam umieszczone cewki u gory komory silnika a nie na pokrywie rozdzadu [przewod 4go cylindra-najkrotszy byl za krotki wlasnie ze wzgledu na umieszczenie tych cewek]...wiec oddalem i kupilem przewody od CCS'a bo byly dluzsze i zamontowalem...tylko jedna fajka jakby byla troche luzna na swiecy ;/ ale juz mi sie nie chce tego wymieniac...w kazdym badz razie dalem za nie 27 zyli!!! skad taka roznica w cenie..nie mam pojecia...oby bylo dobrze ;] pzdr |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2006-01-02 17:27:19
Teoretycznie myślisz dobrze. Tyle, że kable zapłonowe maja stałą oporność. |
florek127 F&F Sympatyk Fiat 127 Top w trakc ... Krotoszyn | 2006-01-02 18:10:36 heh tylko całkiem wgłebiając sie w temat opornosci to moze byc na kazdym kablu taka sama wystarczy odpowiednio dobrana srednica |