MotoNews.pl
  

Peugeot 405 1.9 SRi - Spalanie 18l/100 km gazu :(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam pewien problem. Moj Peugeot 405 1.9 SRi pali w mieście 18 l gazu, a pan od którego kupowałem zapewnia że pali 10. Pojechałem na regulacje - teraz jest o wiele słabszy a pali dalej tyle samo. Spalania benzyny nie sprawdzałem. Co mogę zrobić aby mniej palił? Dodam, ze na gazie czasem przerywa znaczy probujac jechac na niskich obrotach szarpie. Ale nie ma na to reguły kiedy tak sie dzieje chociaz zdaza sie to często.

Silnik 1.9 SRi, rok 1990, 8V, wielopunktowy wtrysk, Instalacja ELPIGAZ.

Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.

Aha na benzynie ma na wolnych ok 2 tyś obrotów. Na gazie w miare normalnie - 1200, 1000.
  
 
Cytat:
2005-12-21 01:35:42, hepos pisze:
Witam mam pewien problem. Moj Peugeot 405 1.9 SRi pali w mieście 18 l gazu, a pan od którego kupowałem zapewnia że pali 10. Pojechałem na regulacje - teraz jest o wiele słabszy a pali dalej tyle samo. Spalania benzyny nie sprawdzałem. Co mogę zrobić aby mniej palił? Dodam, ze na gazie czasem przerywa znaczy probujac jechac na niskich obrotach szarpie. Ale nie ma na to reguły kiedy tak sie dzieje chociaz zdaza sie to często. Silnik 1.9 SRi, rok 1990, 8V, wielopunktowy wtrysk, Instalacja ELPIGAZ. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie. Aha na benzynie ma na wolnych ok 2 tyś obrotów. Na gazie w miare normalnie - 1200, 1000.



witam, sprawdz swiece filtr gazu i powierza, przyczyna tak wysokiego spalania moze byc uszkodzona sonda lambda podjedz do mechanika niech ja sprawdza, mi tez spala ponad 18l przy takiej samej pojemnosci tyle ze mam vw na gazniku.
  
 
mam podobny problem, mój spala 15l (vw 1.8 mechaniczny wtrysk wielopunktowy) i nie chce jechać zarówno na wolnych jak i na wysokich obrotach. Silnik jest dobry bo na PB chodzi jak burza. Myśle ze powodem moze być zurzycie parownika.
  
 
Cytat:
2005-12-22 00:18:17, SzP78 pisze:
mam podobny problem, mój spala 15l (vw 1.8 mechaniczny wtrysk wielopunktowy) i nie chce jechać zarówno na wolnych jak i na wysokich obrotach. Silnik jest dobry bo na PB chodzi jak burza. Myśle ze powodem moze być zurzycie parownika.



skoro podejrzewasz zuzycie parownika a inne przyczyny takie jak nieczysty filtr, stare swiece i przewody WN wykluczasz i regulacje nic nie daja to pozostaje ingerencja w parownik, jesli nie boisz sie robic przy aucie kup zestaw naprawczy i dzialaj tu masz link jak to zrobic w lovato ale w innych bedize bardzo podobnie http://www.arbiter.pl/galeria/lovato-regeneracja

zima zawsze jest wieksze spalanie, a na dodatek jak jezdzisz na krotkich odcinkach parownik jest niedogrzany i tez to powoduje znacznie zwiekszone spalanie, ale regeneracja na pewno nie zaszkodzi o ile wiesz jak to zrobic

[ wiadomość edytowana przez: fend18 dnia 2005-12-23 17:23:15 ]