Gaz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam wielki problem moje uno 1.5 pali gazu prawie 20 l na 100km
Byłem w serwisie i sprawdzili szczelność niby jest ok ,potem chciałem zrobić regulację to powiedzieli ze nie da rady bo mam nieszczelność przy kolektoze ,czy to moze być problem tak sporego spalania czy to coś innego moze być
Proszę o pomoc bo już z tym się męcze jakieś 4 miesiące i nie mam już zadnego pomysłu
  
 
Cytat:
2005-12-26 22:26:02, Nietoperzjac pisze:
Witam mam wielki problem moje uno 1.5 pali gazu prawie 20 l na 100km Byłem w serwisie i sprawdzili szczelność niby jest ok ,potem chciałem zrobić regulację to powiedzieli ze nie da rady bo mam nieszczelność przy kolektoze ,czy to moze być problem tak sporego spalania czy to coś innego moze być Proszę o pomoc bo już z tym się męcze jakieś 4 miesiące i nie mam już zadnego pomysłu



nieszczelnosc przy kolektorze powoduje lapanie lewego powietrza i moze to powodowac wieksze spalanie, a na pewno nie rowna praca na wolnych obrotach, ktorej generacji ta instalka?
  
 
gaz był założony 3 lata temu reduktor lovato bez kompa i chyba 1 albo 2 generacji, autko kupiłem niedawno dlatego nie wiem po czym to poznać

[ wiadomość edytowana przez: Nietoperzjac dnia 2005-12-27 11:34:20 ]
  
 
Ile autko przejechało na gazowni? Pewnie przydałoby mu się gruntowne czyszczenie instalki, wymiana filtra gazu, sprawdzenie drożności kanałów grzewczych. Jeśli ma ponad 100 tys. na LPG to i regeneracja parownika też nie zawadzi (co prawda Lovato są bardzo wytrzymałe, ale ...). No i wszelkie nieszczelności muszą być zlikwidowane. 100% sprawność autka jest podstawą do diagnozy i regulacji LPG.
  
 
Cytat:
2005-12-27 11:29:50, Nietoperzjac pisze:
gaz był założony 3 lata temu reduktor lovato bez kompa i chyba 1 albo 2 generacji, autko kupiłem niedawno dlatego nie wiem po czym to poznać [ wiadomość edytowana przez: Nietoperzjac dnia 2005-12-27 11:34:20 ]



jesli nie masz zadnej elektoroniki itp itd to masz I generacji z sruba na wezu regulujaca przeplyw gazu. podstawowa sprawa to usun te nieszczelnosci, wymien filtr powietrza i jak kolega mowil gazu sa to groszowe sprawy. regulacje mozesz sam zrobic, silnik na okolo 3tys obrotow i zakrecaj ta srube na wezu az obroty zaczna spadac, pozniej odkrec 1/4 obrotu tak zeby obroty byly stabilne, tak samo zrob z srubka na parowniku. Fakt parowniki lovato sa bardzo wytrzymale moj wytrzymal 8 lat i okolo 500tys km
  
 
Dzięki wielkie wszystkim za pomoc