CHECK ENGINE ACCENT 2001

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ok 3000 km temu( ok 2 miesięcy) zaswiecił mi się CHECK ENGINE po czym po przejechaniu ok 200km zgasł. Profilaktycznie przeczyściłem przepływomierz, złacze do niego, złącza do sond lambda i złacze TPS. Teraz ponownie to cholerstwo świeci.
Pojechałem do servisu i zdiagnozowali błąd P1123( za bogata mieszanka). Silnik pracuje w zasadzie tak samo jak przed pojawieniem się błedu, spolanie nie wzrosło. Na stronie HYUNDAJ'a poczytałem sobie co może powodować taki błąd, krótko mówiąc mogą to być sondy lambda, przepływomierz, " lewe" powietrze dolotowe a na końcu napisali, że gdy wszystko jest w porządku to komputer do wymiany.
Może ktoś z szanownych kolegów zetknął się z tym w praktyce.
Za wszelkie wskazówki dziękuję.
  
 
Mam Huttaja z 2000 r. Też denerwowało mnie świecenie tej kontrolki i też żadnych zmiam w zachowaniu, spalaniu samochodu nie było. Wymieniłem dziurawy łącznik elastyczny w układzie wydechowym, świecenie kontrolki skasowałem odłączjąc na kilka minut akumulator (najpierw ściągamy klemę z bieguna "-" !) i od tej pory mam spokój (odpukać !)
  
 
heja

taaaa

miałem to samo

nawymieniałem sie i nazwiedzalem serwis az w koncu [u Si..ka/Warszawa ] wskazali dziure w łaczniku/plecionce za kolektorem , nowa plecionka i po sprawie !

pawson