| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jar128 F&F Sympatyk ![]() Gdańsk | 2005-12-25 16:28:50 "> |
jar128 F&F Sympatyk ![]() Gdańsk | 2005-12-25 16:39:25 z drugą stroną jest problem .
będzie troche pużniej . |
jar128 F&F Sympatyk ![]() Gdańsk | 2005-12-25 16:51:35 "> |
Wujek-Kajtek F&F Sympatyk FSO KRAKÓW | 2005-12-28 04:47:30 I jak zwykle w naszym kraju pomysł nie wypalił
A szkoda, bo konstrukcje naprawdę porządne, a teraz takie dzieciaki co robią B1 miałyby czym jeździć nie mając okrutnie dzianych rodziców. Oczywiście o inwalidach nie wspominam, bo jakoś wcale tak bardzo inwalidzki ten samochodzik nie jest
Raczej ekonomiczny sprzęt do miasta
Może ktoś gdzieś kiedyś zdobędzie dokumentację i zacznie to robić ![]() |
Smutny_Gizd F&F Sympatyk drutwagen Allenstein, Ostpr. | 2005-12-28 08:44:16 Sam bym chętnie czymś takim pomykał do pracy Koszt nawet codziennego ładowania akumulatorów byłby na pewno niższy od benzyny, turlać by się turlało, na głowę by nie kapało, i cóż więcej potrzeba?
Ale jak zwykle w Polsce nic z tego nie wyszło, trud konstruktora poszedł na marne |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-12-29 18:23:33 Wychodziło w wersji spalinowej jako wadera.
Ale osobiście z tej stajni BW wolałbym OBERKA :] |