Dellorto 40 drla -podcisnieni na nadcisnienie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam moze orientuje sie ktos czy były jakies mozliwosci przestrojenia gaxników webra badx dellorto 40 drla (takie mam)
z podcisnieniowych na nadciśnieniowe gaxniki?? bo jest projekt z turbo a jestem zwolennikiem gaxników a nie wtrysku

wiem ze gaxniki weber 32 dir z renaulta5, 18 badz 21 załatwiaja sprawe ale tam jest srednica przepustnic tylko 32 mm , a ja bede mia powiekszone kanały w głowicy prawie do 40 tak jak dellorta maja.ewentualnie jak ktos ma gaźniki z renaulta diry nadcisnienie to bym był zachecony kupnem (najlepiej 2 szt. w rozsadnej ceni do ugadania )

jesli cos wiecie to piszcie ?? przyjmuje wszyskie propozycje i sugestie

a własnie turbo moze pompowac do 1,2-1,3 bara maxymalnie
  
 
byly gazniki tego typu dedykowane do turbo
maja dodatkowe uszczelnienia na oringach i iinne takie ( tyle z obrazkow wydedukowalem - bo osobiscie w reku czegos takiego nie mialem )
  
 
mysle ze zbuduje dobrze szczelna puszke nad gaxniki oraz uszczelnie przepustnice . innego rozwiazania narazie nie znam.
  
 
Image Hosted by ImageShack.us
To zrob sobie cos takiego lepiej
  
 
Cytat:
2007-01-12 10:18:12, andrys20 pisze:
mysle ze zbuduje dobrze szczelna puszke nad gaxniki oraz uszczelnie przepustnice . innego rozwiazania narazie nie znam.



nie zebym sie czepial, ale czy jezeli w okolicy rozpylaczy zamniast podcisnienia pojawi sie nadcisnienie, to czy mieszanka nie bedzie wtlaczana spowrotem do rozpylaczy, rurek emulsyjnych itd? Czy gazniki nadcisnieniowe nie maja np uszczelnionej komory plywakowej do ktorej podaje jest nadcisnienie, w celu wypchniecia paliwa do rozpylaczy? (nie wiem, zgaduje). Chyba gaznik nadcisnieniowy to jednak bardziej zaawansowane rozwiazanie niz tylko uszczelniony filtr powietrza.

P.S.

jesli to Ci w czyms pomoze, to solexy stosowane w 131 1,6 ohv mialy rozpylacze uszczelnione wzgldem korpusu gaznika za pomoca oringów.
  
 
Moze to rozjasni sytuacje
Link
mozna tez cały gaznik zamknac w komorze cisnieniowej. Ja jednak wole draw-thru
  
 
przerabianie gaznikow na dzialajace z turbo, jakies uszczelnione puszki itp... no tak fajne zagadnienie dla kogos kto sie NA TYM ZNA i ma dojscie do hamowni i dobrego mietka gaznikowca... za ta kase jaka sie wsadzi w uturbienie i zestrojenie gaznikowca kupi sie caly silnik turbo wtryskowy, po co sie cofac w ewolucji? nie rozumiem, no ale co kto lubi.{nie mowie o turbo home made 0.2 bara draw thru na gazniku powered by lpg jakie mial PG na przyklad w 125p ktore bylo jedynie udowodnieniem ze sie da samemu w garazu}
  
 
po pierwsze najprosciej draw thru
po drugie z tego co wiem to sa jakies kity do przerabiania drla na nadcisnieniowce, poszukam dzis
  
 
Tez interesuje sie uszczelnieniem gazniczkow bo buduje turob i znalazlem takie ciekawe cos: dellorto do tego jeszcze na tej stronie obowiazkowa rzecz do turbo na gazniku: regulator ktory wytrzymuje do 20 psi czyli ok 1.3-1.4 bara.