MotoNews.pl
  

Blos w VW Golfie 1.8GT

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy zakładał ktoś blosa do VW 1.8 na monowtrysku ? Jak to się spisuje z tym silnikiem ? Czy trzeba liczyć się z jakimiś kłopotami ?
  
 
Ja nie mam golfa ale forda 2,9l i blosa i chodzi to wspaniale,ale zakładaj blosa bez elektroniki,zwykłego mechanicznego bo te sa najlepsze.Montaż jest bajecznie prosty, wstawiasz go na rurze gumowej dolotu powietrza,wywalsz wszystko to co już bedzie zbedne.Register(lub krokówke do gazu)reduktor ustawiasz na najwiekszy przepływ gazu,a wszystko ustawiasz na Blosie.I auto bedzie chodziło napewno super.
  
 
Skuter, a zastanowiłeś się dlaczego Fenio zadał to pytanie? Otóż wyobraź sobie, że na jednopunkcie w wv/audi wstawienie blosa jest bardzo kłopotliwe ze względu na umieszczenie filtra powietrza bezpośrednio na przepustnicy.
Fenio, zajrzyj może na Audiklub Jest tam wątek o blosie, może któryś z chłopaków już coś wymyślił, ale z tego co wiem to ciężka sprawa.
  
 
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/nyackxksytq4fxny.html

chodziło mi o takiego 1,8 a w tym nie widze problemu.Może mozna za adoptować od tego dolot do VW fenia.chyba ze jest tam inny modul wtryskowy

[ wiadomość edytowana przez: skuter-77 dnia 2006-03-12 16:58:16 ]
  
 
No niestety nie jest to raczej takie proste Paru ludzi z Audiklub-u myśli nad tym intensywnie i jak na razie z tego co wiem to nic nie wymyślili. Problem polega na tym, że (jak pisałem) filtr jest bezpośrednio na przepustnicy, a wstawienie blosa przed filtrem - na dolocie - nie jest najlepszym wyjściem. Ktoś próbuje zamiast filtra wstawić "stożek" i w ten sposób znaleźć miejsce dla blosa, ale jak na razie pomysł jest w fazie (chyba) rozważań teoretycznych. Osobiście myślę, że nie warta skórka za wyprawkę.
  
 
A co jest złego w wstawieni stożka???i przerobieniu dolotu.Zebys widzał jak ja ma przerobiony dolot w scorpio 2,9 gdzie ida orginalnie dwie rury dolotowe do przpeustnic,i musiałem to przerobic na jedna rure bo inaczej nie wstawił bym blosa.Wywaliłem orginalną puche z filterm i wstawiłem stożek. I auto zapiepsza jak burza.Dla chcacego nic trudnego, a jakie sa efekty
  
 
No wiesz 2,9 w Twoim scorpio to nie 1,8 z jego 90 KM. Rakiety i tak się z tego nie zrobi. Blos też swoje kosztuje, do tego jeszcze stożek i reszta gratów, pewnie sporo roboty, a efekty nie koniecznie takie jak się oczekuje. Nie twierdzę, że blos jest zły. Przy tym silniczku, dobra instalka II gen. naprawdę ładnie napędza autko, dlatego pisałem o celowości całego przedsięwzięcia. Ale oczywiście wybór należy do właściciela, generalnie wszystko się da zrobić.
  
 
Co do problemu z filtrem to chyba jednak mówimy o różnych silnikach bo w RP nie ma filtra powietrza nad przepustnicą.Jest on w plastikowej puszce od której idzie rura do wtrysku, przepustnicy itd. Pytam o problemy z blosem ponieważ na innym forum spotkałem się z opinią o możliwych problemach z blosem przy monowtryskowym 1.8 z powodu małej przepustnicy. Obecnie mam I gen na mikserze i chodzi to całkiem dobrze przy rozsądnym spalaniu jednak jeśli blos dał by osiągi identyczne co benzyna bez zwiększonego spalania gazu to zastanowił bym się nad jego zakupem. Nie chciał bym się jednak wpakować w koszta z których otrzymam niekończące się problemy z regulacją blosa albo nawet jego całkowitym nie działaniem