ZAVOLI SEKWENCJA,PROBLEMY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Może ktoś wie????Wstawiłem sekwencję Zavoli do Renault Scenic 2.0.Na początku chodziła wyśmienicie.Po przejechaniu ok.50 tys. km zaczęły się "jaja".Otóż na niższych biegach przy obrotach 3,5 ty przełącza się na benzynę, jak odpuszczę lekko gaz, wraca na gaz.Na piątym biegu mogę go bujać do ok.4 tys. obrotów i wtedy mam ten sam problem.Aha, "na luzie" mogę mu dać pełne obroty i nic się nie dzieje.Poza tym , przy dojeździe do świateł, czy innej przeszkody, przy próbie redukcji biegu gaśnie, a na wolnych obrotach telepie go jak "stary wibrator",że stojąc na światłach dodaję obrotów, bo dostaję febry.W dwóch warsztatach próbowano to zmienić ,ale bezskutecznie.Pozdrawiam wszystkich i trzymajcie się dzielnie,ba te instalacje zabierają nam sporo nerwów.
  
 
Witam, widze, że Zavoli znowu boli, miałem identyczny problem z tą instalacją. Gazownik wymienił mi 2 komplety wtryskiwaczy na nowy po 1000km znów było to samo. Skończyło sie na wymianie i wtrysków i reduktora na innego producenta. Nie mówie, że to napewno to ale u mnie pomogło... Sprawdź dla pewności świece i kable.
Pozdrawiam
  
 
Witam a kiedy wymieniałeś filtr fazy lotnej bo przy naszym gazie po 50 tyś już czas
  
 
Filtr fazy lotnej i jego wymiana to jedna sprawa
Przyczyna może tkwić w MAPsensorze(pressure sensor)
Sprawdż poprawność jego działania
  
 
Bardzo charakterystyczny objaw dla wtryskiwaczy zawoli typu PAN
Trzeba je tylko rozebrać wymienić tłoczki oczywiście dobrze wymyć a na końcu poprawnie ustawić na stole testowym.Uprzedzam jeżeli brak kalibratora do wtryskiwaczy zavoli jest to praktycznie niemożliwe do wykonania.
UWAGA
dotyczy to tylko wtrysku zavoli typu PAN

Sam osobiście miałem ten problem w swoim aucie.
Zajmuje się montarzem instalacji gazowych i powiem szczeże kosztował mnie ten problem wiele wymian wtrysków i skutkowało to na około 1000-7000 km.
Jeden mały szczegół pozostawiam tylko dla siebie.
tak zwana tajemnica zawodowa.