[126]walek sportowy a napawany lub szlifowany

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chcialbym sie dowiedziec jaka jest roznica miedzy walkami swiatka lub ireco a walkami robiony czyli napawanymi lub szlifowanymi ktore lepsze?
Pozdrawiam
  
 
swiatek i inni chyba robia walki przez napawanie i szlifowanie seryjnych tak ze hmm o co chodzi w pytaniu??


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2006-01-07 15:38:17 ]
  
 
czyli wszyscy robia z seryjnych walkow?? to dlaczego u swiatka walek kosztuje np 400zl a samo napawanie kosztuje 170?
napwanie nie u swiatka

[ wiadomość edytowana przez: Benson dnia 2006-01-07 15:41:20 ]
  
 
ja nie wiem czy wszyscy ale nawet nowy walek jak sobie odlejes to trzeba go potem toczyc szlifowac itp... wiem ze sporo osob zakupiony walek oddaje do dodatkowego utwardzenia powierzchniowego zeby mu zywot przedluzyc
  
 
dzieki! teraz juz wiem o co chodzi mozna zamknac temat
  
 
a ile kosztuje to "utwardzanie powierzchniowe" ?
  
 
chodzi chyba o azotowanie kosz t okolo 30zl
  
 
a czy do walka po azotowaniu trzeba tez szklanki azotowac?
  
 
szklanki sa fabrycznie utwardzane ,wystaczy zalozyc nowe
  
 
A ja myślę że głownie chpodzi o to że Świątek ma nazwisko to za nie kroi i tyle wyrobił sobie renome to czemu ma nie kasować...
  
 
bo wlasnie mam 385 swiatka, przejechane niewiele (4 tyski) a juz krzywka od pompki paliwa jest do regeneracji wiec poprosze ireco dodatkowo o "azotowanie"
  
 
Ja na wałku 385 zrobiłem ponad 20tyś km i krzywka nie nosi śladów zurzycia Kwestia umiejętnej regulacji tak zaworów jak i pompki paliwa. Jakości oleju, szklanek popychacz i takich tam;]
  
 
Azotowanie kosztuje ok 60 i byle gdzie tego nie robią a wykonuje sie to po szlifowaniu, po napawaniu nie gdyż warstwa napawu jest już odpowiednio twarda..
  
 
A czy ktos wie gdzie w Krakowie albo na sląsku mozna wykopnać utwardzenie wałka po "usportowieniu"?
  
 
Cytat:
2006-01-07 15:33:37, Bart128 pisze:
swiatek i inni chyba robia walki przez napawanie i szlifowanie seryjnych




Świątek na pewno Przynajmniej na moim 385 widać ślad po chamskim zjechaniu fleksą numerów odlanych na fabrycznym wałku
  
 
Cytat:
2006-01-08 15:10:22, andrzej_krakow pisze:
A czy ktos wie gdzie w Krakowie albo na sląsku mozna wykopnać utwardzenie wałka po "usportowieniu"?



U p.Halczynskiego w zakladzie wisi adres do firmy ktora azotuje. Napisz priva do Pavlus'a.