Dziwny problem z Fiatem punto 1.1

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzis podczas rozruchu auto chodzilo tak jakby na 3 cylindry,ale myslelem,ze to chwilowe i po zagrzaniu bedzie ok ale tak niebylo...Podczas jazdy ciagle silnik nierowno chodzil a jak momentalnie zostal dodany gaz to szarpalo autem i go dusilo troche.Po powrocie wykrecilem obudowe filtra i odpalilem go bez niego ale efektu niebylo,po czym wykrecilem swiece i je wyczyscilem,sprawdzilem iskre(tylko na 3 garach bo 4 swiecy za chiny niemoglem odkrecic,polamalem klucz przegubowy za 9zeta )Iskra jest na jednej jakas slaba ale jest.Skrecilem wszystko i dalej to samo.Problem jest o tyle dziwny,ze po zmianie swiec i przewodow zaplonowych mam spokuj ale tylko na jakies pol roku(po przebiegu ok.5-10tys.)problem sie powtarza.W serwisie niewiedza co moze byc przyczyna,mechanicy tez rozkladaja rece Za kazdym razem kupuje orginalne swiece z chamipiona(fiat,lancia)i przewody w kaplecie. Powiem jeszcze,ze glowica byla robiona w wakacje 2005.(planowana,zawory robione i uszczelniacze zmienione) Wszystkie plyny itp. jest zmieniane w terminie a nawet czesciej.
Czy ktos z Was wie co moze byc grane??
  
 
zmien swieczki na NGK, przewody WN tez najlepiej NGK i wtedy obczaj. te czampiony fiat/lancia to jest mega porazka. cewy sprawne masz?
  
 
Cytat:
2006-01-14 15:25:09, ZoLt4R pisze:
cewy sprawne masz?


Swiecy ja niekupywalem tylko starszy bo to jego autko,on nim dojezdza do pracy.Hmmm...niesprawdzalem cewki,dzis zdjialem ten plastik z niej i wyciagnalem wszystkie kable i styki obczailem i wyczyscilem.W poniedzialek kupie NGK i sprawdze co sie bedzie dzialo,szkoda,tylko,ze niewiem czy ciagle to ten sam kabel i swieca jest bo za kazdym razem swiece z kablami wymieniali w serwisie poniewaz jak sie u nich zakupilo kaplet to za free wymieniali je.
  
 
Tak zadarmo wymieniali - dają większą cene za kable i swiece i za wszystko zapłaciłeś a w normalnym sklepie mot. kupisz to wszystko połowe taniej.
  
 
kup ngk i poobserwuj. sprawdz cewy. no jak nie wiadomo czy to ciagle jedna swieca czy kabel to ciezko o jakas diagnoze. mialem cos takiego u siebie. mialem swiece czempjona fiat/lancia, auto prychalo, chodzilo na 3 gary itd. po wymianie swiec na ngk i kabli na magnetii marelli oryginalne zapomnialem o problemie.
  
 
Aha zapomnialem dodac,Stare przewody zaplonowe wlozylem do swojej skody przez lato i chodzila na nich dobrze,bez problemow,co prawda wtedy swiece(NGK)ktore kupilem za 50zeta niecale padly po ok.50km,wtedy przyczyna byla w glowicy wiec swiec nieobwiniam...
Zoltar to ja zrobie tak jak Ty masz,swiece NGK i przewody magnetii marelli.Dziex za pomoc,zdam relacje jak zmontuje to
  
 
To moze po prostu sprawdź na końcach kazdego przewodu wysokiego napięcia czy przeskakuje iskra. Jak bedzie walnięta cewka to wymienisz 10 kompletów przewodów a i tak efektu nie będzie.
  
 
Cytat:
2006-01-15 09:12:15, N_I_T_R_O pisze:
To moze po prostu sprawdź na końcach kazdego przewodu wysokiego napięcia czy przeskakuje iskra.


Sprawdzone,dzialaja.Z jednym jest problem wlasnie bo iskra niejest taka mocna i niezawsze jest.A po zmianie kabli wszystko znow wroci do normy,tylko tym razem zrobie tak jak Zoltar pisal,swiece NGK i przewody Magnetti Marelli.