BUDUJEMY RAJDOWEGO RS 2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hallo jak juz pewnie niektórzy wiedzą przebudowuję moją rajdowkę na rasową rajdówkę
W tym wątku o ile będą zainteresowani będę umieszczał opis krok po kroku wykonanych czynności.
Bazą przebudowy jest już przerobiony Escort MKVII co ma w tej chwili
* klatka SANDTLER
* zawieszenie gwint HR
* wydech OMP
* kierownica OMP
* rozpórka między kielichami JACKY
* siedzenia SPARCO EVO
* pasy SABELT
Jak widac jest to już rajdówka tylko bez homologacji potrzebnej do występów w PPZM. Trzeba przerobić klatkę, wszystko rozebrać i zlożyć od nowa, wypiaskować wymalować budę zmienić przewody ham na mocne itp itd. Będzie dokumentacja foto tylko muszę nauczyć się wklejać zdjęcia hehe.
OK PROSZĘ O KOMENTARZE CZY CHCECIE ABY WAS ZANUDZAĆ TAKIMI RZECZAMI??
pozdr
  
 
jasna sprawa...melduj o postępach mój też jeździł w rajdach, ale chyba bez takich przeróbek Napewno w ubiegłorocznym rajdzie lata PZM można było go zobaczyć
  
 
Checmy, chcemy
  
 
Jak najbardziej pisz o każdej modyfikacji
  
 
Dawaj smialo ,ciekawy temat
  
 
OK zainteresowanie widzę jest..dziekuję.. przebudowa tak naprawdę rozpocznie się na początku września ponieważ 23-24 lipca jedziemy jako rajdowka 00 na Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski rajdzie NIKON w Walbrzychu i potem 27-28 sierpnia ściagmy się w Brodnicy na PPAiK więc nie mogę za bardzo fury rozmontowac. Już niedługo foty stanu wyjściowego rajdowki
pozdr

[ wiadomość edytowana przez: herrkam dnia 2005-07-05 15:04:20 ]
  
 
no to zapowiada się bardzo ciekawa fotorelacja
a zdjęcia wklejaj na jakiś serwer, polecam ---> photobucket
i później linkiem na forum to proste
  
 
ja również jestem za fotorelacją, a jeżeli piszesz o Brodnicy w kuj-pom, to piszę się na oglądnięcie Twojego essiego na żywo
  
 
Cytat:
2005-07-05 15:42:27, masterostry pisze:
ja również jestem za fotorelacją, a jeżeli piszesz o Brodnicy w kuj-pom, to piszę się na oglądnięcie Twojego essiego na żywo



Oczywiście w KUJ-POM najsłynnieszy KJS w Polsce szutrowy, szybkiprawie jak OSy z Rajdu Polski
  
 
wolałem się upewnić - fajnie, w miarę możliwości postaram się wpaść, zobaczyć essinkę w akcji
  
 
hmm zaczyna się robic ciekawie bo to drugi rs2k przerabiany na potwora do smigania "po zakrętach"
BTW: póki co doszedłem do ładu z zawiasem i powoli zaczynam się brac za dłubanie
  
 
ZANUDZAJ
  
 
Cytat:
2005-07-05 17:38:10, eres pisze:
hmm zaczyna się robic ciekawie bo to drugi rs2k przerabiany na potwora do smigania "po zakrętach" BTW: póki co doszedłem do ładu z zawiasem i powoli zaczynam się brac za dłubanie



Czyżby czyżyk, Hubercie

Wracając do tematu, herrkam pisz śmiało co tam zmajstrowałeś, chętni na czytanie zawsze się znajdą
  
 
Cytat:
2005-07-05 23:53:33, Maks pisze:
Czyżby czyżyk, Hubercie



hmm jak mam to rozimiec?? długa droga bo planów dużo a mało kaski (jak narazie), póki co zabieram się za motor i szykuje zmiany których póki co nikt nie robił
  
 
Cytat:
2005-07-06 16:49:47, eres pisze:
hmm jak mam to rozimiec?? długa droga bo planów dużo a mało kaski (jak narazie), póki co zabieram się za motor i szykuje zmiany których póki co nikt nie robił



przeszczepiasz 1,3?
  
 
Cytat:
2005-07-06 16:56:24, kainek pisze:
przeszczepiasz 1,3?



tia a do tego stożek i polisz nitro (lpg),ale będzie zap...
BTW:a tak na poważnie zmieni się drastycznie pojemnoś silnika
  
 
Cytat:
2005-07-06 17:09:18, eres pisze:
tia a do tego stożek i polisz nitro (lpg),ale będzie zap... BTW:a tak na poważnie zmieni się drastycznie pojemnoś silnika



tylko w gore czy w dol?
  
 
Cytat:
2005-07-06 17:19:13, kainek pisze:
tylko w gore czy w dol?



poczekamy zobaczymy
  
 
Powodzenia
  
 
Cytat:
2005-07-06 17:36:50, WilK pisze:
Powodzenia



kurna ale mnie napadło na dłubanie (snuuuf), może dlatego że ostatnio miałem okazję pogrzebac w dwóch innych motorach i mi się spodobało.
BTW:żadne turbo i nitro, tylko n/a